Gå til innhold

Utskjelling av ex mens barna hører på

Anbefalte innlegg

Gjest Queenie
Skrevet

Hva synes dere om at man skjeller ut exen mens barna hører på? Det gjør exen til min samboer, og jeg synes det er helt forferdelig at barna skal dras inn i slikt. Hva hun måtte mene og føle når det gjelder ham skal vel være noe mellom dem to, ikke noe barna skal være nødt til å høre på? Og hvordan skal man få slutt på det når de ikke kan snakke fornuftig sammen?

Syns sånt blir fryktelig feil, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt på jordet av voksne å gjøre noe slikt foran barna. Har samboeren din snakket under fire øyne med sin eks om dette?! Ungene er de eneste som er skadelidene i en sånn situasjon, og det er vel neppe meningen.

Skrevet

Lille My:

Han har prøvd, men hun kan/vil ikke forstå at det er barna som får lide. Hun tror tydeligvis at hun skader ham, ikke barna. Trist...

Skrevet

Å snakke stygt om foreldrene i barnas nærvær er strengt forbudt uansett relasjon. Dessverre er det MANGE som gjør nettop det. Jeg kan ikke fatte og begripe at en mor eller far kan ønske å såre barnet sitt på den måten. Det er jo nettop det det de gjør ved å slenge dritt om ungens eget kjøtt og blod. Det er så stygt!!! :sinna:

Jeg er selv skilsmissebarn, og har sagt klart i fra at jeg ikke tolerer skittkasting fra noen av mine. Utrolig at jeg selv som "barnet" må oppdra mine egne forledre i noe så basalt... :roll:

Skrevet

Innmari trist - for barna. Ett samlivsbrudd er vanskelig nok i seg selv for barna, om ikke de skal måtte ta del i mors/fars krangling.

Jeg har noe av det samme med min manns ex, men hun er ikke så ofte i nærheten heldigvis. Min mann er også flink til å sende ungene avgårde/i rommet ved siden av el.l. hvis hun først fyrer opp. Men det er vanskeligere når hun skjeller ham ut for ett eller annet usakelig pr. telefon - og ungene er i bakgrunn hos henne. Det får man ikke gjort så mye med.

Men snakk seriøst med din samboer, fortell at du er bekymret for hvordan denne kranglingen påvirker sinnet til barna.... og kanske det går gjennom hos fru ex en vakker dag.....

Skrevet

Det er jo ikke verre enn at han går da......

Skrevet

At hvis hun skjeller ham ut foran barna kan han bare si at enten kutter hun ut eller så tar han med seg barna og går et annet sted....

Det er jo ikke verre enn det.

Har gjort det mange ganger, har en ex som villig vekk kjefter meg huden full enkelte ganger. Jeg tar med barna og går inn i huset og lukker døren. Enkelt og greit.

Gjest Queenie
Skrevet

Han gjør jo det, da! Han blir da ikke bare stående og ta i mot i timesvis. Men det er ufattelig hvor mye stygt som kan bli slengt ut på kort tid. Og det hører jo barna.

Skrevet
Han gjør jo det' date=' da! Han blir da ikke bare stående og ta i mot i timesvis. Men det er ufattelig hvor mye stygt som kan bli slengt ut på kort tid. Og det hører jo barna.[/quote']

Tell me about it..... :roll:

For ikke å snakke om hvor vanskelig det kan være å holde munn selv innimellom...

Men, alt for barna.....

Skrevet

Slikt skal man aldri gjøre!

Og som Tex sier; det kan være vanskelig og holde munn selv innimellom også. Er stolt over at jeg/vi har klart det, har svelget mang en velvoksen kamel..... barn skal ikke tvinges til å velge side i foreldrekrangel!

*sint Qlio* :evil:

Gjest sexysadie
Skrevet

Synes kanskje ikke utskjelling av hverandre foran barna er av det gode uansett om man fremdeles er ilag eller ei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...