Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her igjen, foran skjermen. Surfer og leser innlegg. Sitter jeg ikke her, glaner jeg på TV. icon_frown.gif Hvordan skal jeg klare å ta med sjøl i nakken eller sparke meg sjøl bak? Det er jo fysisk umulig, men er det psykisk mulig? icon_wink.gif Er det noen som har forlag til øvelser jeg kan gjøre som hjelper meg til bedre kontroll over meg sjøl?

Jeg har 1000 fornuftige ting å ta meg til, men kaster stadig bort tida mi på ting jeg blir sliten i huet av (skjermtitting)og som gjør at jeg ikke orker alt jeg burde gjort når jeg endelig klarer å rive meg løs. icon_mad.gif

HJELP! icon_rolleyes.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Gemini
Skrevet

Gjør det kjedelige, det som du "må" først, ikke ta pause før du er ferdig. Når du har gjort deg ferdig kan du med god samvittighet belønne deg selv med tv/nettsurfing.

Lettere sagt enn gjort. Jeg klarer det ikke, så om du klarer å finne litt selvdisiplin, kan du være så snill å dele litt med meg da? icon_smile.gif

Lykke til iallefall

Klem fra meg12

Skrevet

Det er lett å ha det slik om man er alene troe jeg.

Er alene til tider og det er lett for at ting flyter.

Er man flere må man ta seg sammen?

Skrevet

Jeg bestemte meg for ca. 2 timer siden at jeg skal:

Gjøre minst to små "rydde-husarbeid" -ting HVER dag.

Spise litt mer mat i helgene.

Håper jeg klarer det!!

Nelle icon_smile.gif

-som ikke akkurat legger lista for høyt icon_biggrin.gif

Skrevet

Sitter selv for mye foran pc til tider.

Syns det er godt å gi blaffen av og til.

Tenker på det jeg skulle ha gjort, men faktisk har jeg lært meg til å ikke stresse over det.

Kommer tid, kommer råd.

Gjest Haugtussa
Skrevet

Ikke snakk... Jeg sliter noe helt for j***ig!!! Har eksamen på tirsdag, noe jeg fikk vite på torsdag. Torsdag tok jeg fri, for da hadde jeg også hatt eksamen. Fredag hadde jeg fri, sto opp seint. Skulle egentlig ned til sentrum en tur, så jeg dusjet og ordnet meg, brukte laaang tid, men så ombestemte meg. Kikket på boksen en times tid, og kom plutselig på at jeg skulle hjem (bor på hybel). Kikket på TV mens jeg ventet på bussen, ikke vits i å begynne å lese da...

Kom hjem til ferdig middag, så litt bryllup, og vips -det var kveld.

Jaja, det er lenge til tirsdag!

Var på jobb hele lørdag. Prioriterte kjæresten på kvelden, siden han for en gangs skyld var hjemme på perm.

I dag har jeg gått tur med bikkje. Bare det. Har utsatt og somlet og utsatt og somlet.

Og nå er klokka langt over leggetid, og jeg skal tidlig opp å lese i morge. Hoho!

Ønsk meg lykke til da folkens, og jag meg ut hvis jeg kommer hit!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...