Diva Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Så nå skal jeg begynne på Det Norske Radiumhospital i midten av februar, eller rundt der. Jeg er helsesekretær. Dette er kjempestort for meg, selv om det innebærer flytting fra vårt vakre fylke, Telemark. Men vi kan alltids flytte tilbake siden. Nå er det jobbing som gjelder, og vi må nesten flytte dit de er. ( for her er det ikke møe :o ) Gruergleder meg
Midnattsol Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Åå, Diva nå ble jeg GLAAAD!!!!! Dette unner jeg deg virkelig. Skjønner det blir leit å flytte, men tenkt positivt og gjør det beste ut av situasjonen. Det kan jo gå over all forventning og bli kjempebra. Gjett om vi skal på kafè da!! Også skal jeg dra deg med på Elixia. *kjempeklem* Gratulerer MASSE!! :kysse:
Gjest Hilde K S Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Dette var rart! Nå skulle jeg innom dagboken din for å se hvordan det gikk med deg og jobbsøking! Jeg ble kjempeglad for deg! :D
Gjest sunshine-t Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Så gøy da!! Men Telemark forsvinner nok ikke med det første skal du se.. :blunke: Grattis!!
Diva Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2004 Tusen takk skal dere ha :D :D Er nesten uvirkelig egentlig Så lenge siden jeg har jobbet.... Skal bli godt å få igang rutinene og økonomien igjen og få enda mer relevant på cv`n. Men Telemark forsvinner nok ikke med det første skal du se. Det har du helt rett i :D Takk for hyggelige gratulasjoner, dere :klem2:
xeyes Skrevet 28. januar 2004 #13 Skrevet 28. januar 2004 Gratulerer igjen Diva! Super bra! Vi snakkes på "sukkersøtt" *klems*
Gjest care Skrevet 28. januar 2004 #16 Skrevet 28. januar 2004 Grattis Diva. Kanskje du treffe på mamma som jobber der
~Moon~ Skrevet 28. januar 2004 #17 Skrevet 28. januar 2004 Gratulerer så mye & lykke til med flytting og ny jobb!
bluebird Skrevet 28. januar 2004 #18 Skrevet 28. januar 2004 Gratulerer! Blir sikkert spennende. :D Var det ikke du som gikk rundt og spurte etter jobb? Bra du fikk napp til slutt.
Diva Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #19 Skrevet 28. januar 2004 Tusen takk skal dere ha :klem2: care : skal se etter mamman din Bluebird : Ja, jeg har gått rundt i lang tid nå og forhørt meg om jobber direkte, ringt rundt, sendt CV`er, og selvfølgelig sendt interessesøknader og "vanlige" søknader. Synes jeg har holdt på i en evighet nå, så det er en lettelse :D Selv om det blir trist å flytte herfra Men men - det årner seg nok
Edie Skrevet 28. januar 2004 #20 Skrevet 28. januar 2004 Du fortjener en gratulasjon her også! :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå