Langstrømpe Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Mine bonsaitrær har blitt for store for skålene sine. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye skåler (i Oslo-området eller på nettet)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 jeg tror de har slike på gartneriet på Alnabru... rett overfor toys'R us :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Har hatt et tre i snart ti år, det har ikke vokst et millimeter engang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 hvordan ser de ut? Har dere et bilde? Hørtes spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Har desverre ingen bilder, men de ser ut som bittesmå, gamle trær. Veldig fine synes jeg. Første gang jeg så de var på Karate Kid-filmen,og da fikk jeg veldig lyst på sånne. Og en god del år etter kom det en Bonsaibutikk der jeg bodde, og da kjøpte jeg et par trær. Jeg har også lagd avleggere og produsert noen egne trær. De trenger ganske mye stell, om sommeren må jeg klippe de omtrent hver uke. I tillegg må de vannes ofte siden de bor i små skåler som ikke kan holde på så mye vann. De skal også helst pottes om med jevne mellomrom for at de skal trives godt. Butikken jeg har handlet i eksisterer ikke lenger, så derfor trenger jeg altså tips om andre butikker. Takk til dere som allerede har kommet med tips, og hvis noen andre vet om andre steder vil jeg også gjerne vite om disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 De har solgt Bonsaitrær på Plantasjen ved InfoRama (sandvika). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Her er en hjemme side om Bonsaitrær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2004 #8 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja har sett de før. Utrolige dekorative men er de holdbare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. januar 2004 #9 Del Skrevet 30. januar 2004 Les tråden en gang til, så ser du at Tex har hatt sin i snart ti år... Det vil jeg betegne som holdbart. De blir jo ikke sånn over natta heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. januar 2004 #10 Del Skrevet 30. januar 2004 Les tråden en gang til, så ser du at Tex har hatt sin i snart ti år... Det vil jeg betegne som holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 30. januar 2004 #11 Del Skrevet 30. januar 2004 Har hatt et tre i snart ti år' date=' det har ikke vokst et millimeter engang.....[/quote'] Eh... sikker på at det ikke er av plastikk? Siden det ikke har vokst noe liksom... hørtes litt rart ut... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå