Gå til innhold

Han sa jeg ikke er flink til å trene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sa at jeg ikke er flink til å trene, og heller ikke tar i skikkelig. Jeg trener ikke for å gå ned i vekt, trener heller ikke for å få noe særlig med muskler. Jeg trener fordi jeg vil være i form, kun det. Synes det va teit sagt når han vet at målet mitt med trening er bare å holde meg i form, ved jogging i oppoverbakke på mølla og litt styrketrening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er den tristeste historien jeg har hørt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er dette noe å bry seg om da?

Skrevet (endret)

. dobbelpost

Endret av edderkoppdame
Gjest Nuppdupp
Skrevet

da har du ikke hørt mye :gjeiper:

hvorfor sier du ikke det du sier her, ts? tror du virkelig han mente at det var for slanking? han sa jo ikke det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Kjemper med gråter her...

:skratte:

Skrevet

Kjæresten min sa at jeg ikke er flink til å trene, og heller ikke tar i skikkelig. Jeg trener ikke for å gå ned i vekt, trener heller ikke for å få noe særlig med muskler. Jeg trener fordi jeg vil være i form, kun det. Synes det va teit sagt når han vet at målet mitt med trening er bare å holde meg i form, ved jogging i oppoverbakke på mølla og litt styrketrening.

Kjæresten din tar rett og slett feil.

Det er nemlig helt genialt å trene litt slapt. Du får blodomløp, og lett trening. Du sliter ikke istykker kroppen. Jeg tror det kan være en kjempestrategi for å oppnå livslang godhelse.

Jeg synes ikke miss fitnessworld og sånn er klokt mål.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din tar rett og slett feil.

Det er nemlig helt genialt å trene litt slapt. Du får blodomløp, og lett trening. Du sliter ikke istykker kroppen. Jeg tror det kan være en kjempestrategi for å oppnå livslang godhelse.

Jeg synes ikke miss fitnessworld og sånn er klokt mål.

Derfor jeg synes det var så teit sagt av han.. Dårlig gjort og null forståelse

• Liker 1
Skrevet

Derfor jeg synes det var så teit sagt av han.. Dårlig gjort og null forståelse

Ting tyder på at han hverken har idrettshøyskolen eller noe master i adferdsanalyse. (Det har ikke jeg heller, men jeg er trolig eldre enn gutten, og det hjelper litt).

Jeg tror hemmeligheten med livslang godform og mosjon er å ha det så fint når man holder på at man ønsker å drive med det år ut og år inn. Teitkritiserende treningskamerater motarbeider denne trivselen, og saboterer dermed hele opplegget.

Men du har lagt inn debatten på litt feil sted, synes jeg. På kosthold og trening så henger det folk som kan mye, som f.eks Lance og Bergans.

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke i form hvis du ikke presser deg. Da vedlikeholder du bare den formen du er i og knapt nok det :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du kommer ikke i form hvis du ikke presser deg. Da vedlikeholder du bare den formen du er i og knapt nok det :)

Har du statistikk på det?

Fetteren min trente aldri, men han gikk mye, og han arbeidet mye, og hadde sånn sett naturlig mosjon. I militæret var han blant de aller raskeste på 3000meter.

Se på de som sykler til jobben. Hver dag uten å stresse, og prøv å legge deg på bakhjulet til dem, der de kjører på tunge elendige damesykler opp den lange bakken. Da vil du forstå at de har trøkk i tråkket uten å ha presset seg.

Disse seigingene har riktignok ikke noe i elitekonkurranser å gjøre, men de har faktisk skaffet seg en aldeles utmerket fysikk, og de slipper å legge opp som 33-åringer etter fire kneoperasjoner.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Skrevet

Det er nemlig helt genialt å trene litt slapt. Du får blodomløp, og lett trening.

Så vi som trener hardt har ikke blodomløp? :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...