Gjest Dolphina Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Hei! Lurte på hva slags sko dere bruker om sommeren jeg... Til f.eks. skjørt og shorts når dere skal på stranda eller på butikken?
Gjest Étoile Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Sandaler i ulike varianter, sneakers eller flate "dolly duck" sko eller ballerinasko...
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Adidas-slipperser når jeg skal på stranda, da stranda er rett nedenfor huset vårt. På butikken og lengre utflukter bruker jeg høyhælte sandaler
Gjest Seleena Skrevet 29. januar 2004 #4 Skrevet 29. januar 2004 Går i adidas sandalar når eg skal til stranda eg og. Ellers små joggeskolignande sko til knebukse/høgvannsbukse og søte pene sandaler til kjole og skjørt. Helst i beige , sort eller hvitt.....
Loolaa Skrevet 29. januar 2004 #5 Skrevet 29. januar 2004 Jeg bruker mye nette sandaler med litt hæl. Hvis det regner eller er litt kaldt, bruker jeg joggesko-aktige
philippa starck Skrevet 29. januar 2004 #6 Skrevet 29. januar 2004 Sandaler! Jeg elsker sandaler og slip-ins! Men det må være hæl på dem, naturligvis... Når det av ulike grunner er umulig å bruke høye hæler, så har jeg to par som var favoritten i sommer: Et par røde Nike strikksko og et par hvite DKNYsko. Kuule - men praktiske OG gode å gå med. (høyhælte sandaler er som regel ikke verken praktiske eller komfortable...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå