StineCh Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Heihei Jeg bare lurte på om det var noen av dere som hadde noen romantiske tips til noe jeg kan "overraske" kjæresten min litt med når vi skal til Strømstad neste helg. Det trenger ikke være noen store greier, jeg er mer ute etter ting som å overraske han med og ha klar noen boller til kvelds på en måte. (Merkelig eksempel, men det får nå gå..) Men gjerne noen litt "større" overraskelser også, selvfølgelig :-) Tar egentlig i mot alle tips med stor takk
edderkoppdame Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Tja, Strømstad er jo så romantisk i seg selv, så jeg vet sannelig ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 i matchende grilldresser kan dere grille svenske pølser på en norsk engangsgrill på en rasteplass mens dere drikker 2.5 % øl fra svensk supern. godteri fra godiskungen til dessert?
Gjest Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Ta fergen over til Koster Der er det romantisk,vakkert og stille...
StineCh Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2012 Ta fergen over til Koster Der er det romantisk,vakkert og stille... Det har vi faktisk tenkt til, så det gleder jeg meg masse til :D
Chloe- Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Noen som husker hva det fine spahotellet i Strømstad heter? Kunne jo tatt en dagbehandling der! Ellers - rosévin fra systembolaget, fersk loff og sjømat fra fiskebodene. Fortært på bryggekanten. Kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå