LilleMy Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Sitter her og koser meg med en latte før vi skal avgårde til barnehagen. Er det fler enn meg som har TID til å kose seg på ett eller annet vis på morgenen sånn midt i uken?!l :klø:
Labella Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Ja! Det er en av de store fordelene med å være student :D Spesielt de dagene det ikke er tidlige forelesninger eller noe annet jeg skal på tidlig. Som i dag - sambo og vesla er ute av huset, og her sitter jeg med kaffe og KG og lader opp til dagens gjøremål... Deilig...
Gjest Madley Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Har tid til det meste nå for tiden jeg... Skal ikke noen steder jeg! MEn kaffe er godt om morgenen :D
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 Har tid til det meste nå for tiden jeg... Skal ikke noen steder jeg! MEn kaffe er godt om morgenen :D Skal du ingen steder?Har du lyst til å holde meg med selskap?Jeg er syk og orker ikke gjøre noe, samtidig som jeg ikke er så syk at jeg er sengeliggende. Kjipe greier. Er nesten bedre å være ordentlig syk.
Gjest Madley Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Ja!! Er sykemeldt og det er så kjeeedelig... Vi kan jo drikke kaffe..
LilleMy Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2004 Hm... tror jeg lager meg en kopp latte til, jeg. Burde vel ikke siden jeg er gravid og jeg vet det blir flere i løpet av dagen, men.... Her er så stille og fredelig etter at vesla er levert, og jeg må lade opp før jeg skal lufte psyko-dama kl. 1230...
Pusekatt Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Jeg tar meg tid til en times kosing med mannen min før vi står opp om morgenen. Det er fantastisk deilig!!! Men akk, så fælt å stå opp da
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Kaffe er vondt men jeg har akkurat helt i meg en kopp kakao.... :blunke:
-ida- Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Ja her jobber vi bare på ettermiddagen for å kunne kose meg hjemme om formiddagen. Dete rdeilig å kunne leke med barnet sitt
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #11 Skrevet 28. januar 2004 Ja!! Er sykemeldt og det er så kjeeedelig... Vi kan jo drikke kaffe.. JA!!! Har brukt de siste timene på å se litt på bryllupsting. Vanvittig mye å tenke på. Men det er utrolig gøy å planlegge bryllupet også
Gjest Madley Skrevet 28. januar 2004 #12 Skrevet 28. januar 2004 Tenker ikke så mye på akkurat det for tiden. Det meste er bestemt og jeg er fryktelig kjent for å være ute i siste liten :oops: Mere kaffe?? Men skal bestille hus fotograf og "time" på rådhuset i neste uke. Må bare sette dato først..hehe... (roter vi i denne tråden nå???)
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #13 Skrevet 28. januar 2004 Alltid godt med kaffe! Roter i tråden...tja, men var det ikke en Vi-koser-oss-tråd da? Er egentlig skremmende lite stressa i forhold til bryllupet og er også et menneskle som gjør alt i siste liten. Men i forhold til bryllupet tror jeg det er lurt å være litt påpasselig med å ikke utsemme til siste dagen. Det er jo mye som tar tid å ordne. Blomster,kake,musikk o.s.v. Vi har i hvert fall ordna det som må være på plass.
LilleMy Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2004 Vi-koser-oss-tråd NETTOPP! Kos dere videre - med eller uten kaffe, psyko-dama neste for meg......
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #15 Skrevet 28. januar 2004 Lykke til! Hvem er psyko-dama forresten?
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #16 Skrevet 28. januar 2004 Må bare sette dato først..hehe... (roter vi i denne tråden nå???) Now you`re talking!!! Noen venter i spenning skjønner du.....
Gjest Madley Skrevet 28. januar 2004 #17 Skrevet 28. januar 2004 Hehe...dato... Altså måneden er bestemt. Det er bare så mye som må klaffe: Jeg har bursdag 14 som er en lørdag. Vi kan ikke gifte oss på lørdag for da har ikke sorenskriveren "åpent". Fredag den 13 igjen?? i don't think so... Fredagen etter så er skolen negynt og da er de fleste vennene våre reist..altså..åhh..har jeg kanskje bestem dato mens jeg satt her å klodra??? :o :o 6 aug?? Så må alt det andre klaffe da..hehe... Mere kaffe! Er foresten lite stressa jeg også. Det ordner seg nemlig for snille jenter!
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #18 Skrevet 28. januar 2004 Takk takk. Hva slags kaffe har du? Jeg drikker det meste, men pleier å kjøpe Max Havelaar. Ingen kan redde verden, men alle kan gjøre noe. Og det minste vi kan gjøre er å sørge for at kaffeplukkerne får betalt for at jeg skal sitte her og kose meg med en kopp varm kaffe. Gleder meg til bryllupet. Har egentlig ikke tenkt til å gjøre så mye ut av det, men det blir en del uansett liksom. Det er mulig jeg skal holde tale også. Har sagt til min kjære at han skal slippe. Han er ganske sjenert og liker ikke å prate til store forsamlinger. Så jeg har sagt at han ikke trenger. Det skal jo være hans dag også. 6.august er vel en bra dato?Gå for det dere synes passer best.
LilleMy Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #19 Skrevet 28. januar 2004 Lykke til! Hvem er psyko-dama forresten? Det er en jeg er Besøksvenn for i regi av Røde Kors. Men hun vil ikke ha besøk - hun vil "luftes" (legen, posten, butikken, kafeen m.m.). Ordentlig snodig dame, og med allverdens diagnoser både selvdiagnosert og reelle.... Er glad det er over for idag!
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #20 Skrevet 28. januar 2004 Så bra at du gjør det! Det er så altfor mange ensomme i dette samfunnet så det er bra noen tar litt ansvar for å ta dem litt ut. Da jeg hadde praksis i fjor vår var det noen som hadde besøkstjeneste som en del av praksisen. Han satte utrolig stor pris på at de kom. Flott at du stiller opp :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå