AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Ja jeg lurer på hvor lang tid det tar før en mann savner dama si? Etter at vi har hatt en helg sammen, savner jeg ham allerede søndagen. Så nå tenkte jeg at jeg ikke skulle kontakte ham før han savner meg, men det er vanskelig!! Jeg vil ikke presse ham, men jeg vil at han skal få litt tid til å savne meg også, at ikke bare jeg savner han. Så hvor lang tid er vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Jeg vet ikke, regner med at det er veldig individuelt-både fordi menn er forskjellige, og fordi det er avhengig av dagene hans. Noen dager savner han deg sikkert mer, andre dager mindre. Er forøvrig i den samme situasjonen som deg. Jeg har en kjæreste som jeg ikke bor sammen med. Savner han veldig, og blir psykisk sliten av det. Synes det er vanskelig å glede meg over andre ting-savnet er så overskyggende! Kjæresten min sier at det er godt å savne. Jeg er uenig, jeg synes det er vondt! Han sie at han savner meg stadig vekk- men han er nok glad i alenetiden sin (ellers hadde han bært mer sammen med meg). Mistenker at han savner meg ekstra mye når han blir kåt;-) Vi har et slags avstandsforhold pga at vi begge har barn. Håper vi kan flytte sammen en dag. Synes dette er kjipt. Veldig kjipt i dag- har nettopp tatt farvel med han nå og ser han ikke før om lutt over en uke... Snufs...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg vet ikke, regner med at det er veldig individuelt-både fordi menn er forskjellige, og fordi det er avhengig av dagene hans. Noen dager savner han deg sikkert mer, andre dager mindre. Er forøvrig i den samme situasjonen som deg. Jeg har en kjæreste som jeg ikke bor sammen med. Savner han veldig, og blir psykisk sliten av det. Synes det er vanskelig å glede meg over andre ting-savnet er så overskyggende! Kjæresten min sier at det er godt å savne. Jeg er uenig, jeg synes det er vondt! Han sie at han savner meg stadig vekk- men han er nok glad i alenetiden sin (ellers hadde han bært mer sammen med meg). Mistenker at han savner meg ekstra mye når han blir kåt;-) Vi har et slags avstandsforhold pga at vi begge har barn. Håper vi kan flytte sammen en dag. Synes dette er kjipt. Veldig kjipt i dag- har nettopp tatt farvel med han nå og ser han ikke før om lutt over en uke... Snufs... til deg. Til ts: jeg savner kjæresten min etter ca 1-2 dager, så blir det værre. Kjæresten min savner meg samme dagen vi sier hadet,så blir det bedre:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg savner og mannen ganske raskt, men jeg tror ikke han savner meg før det er gått en uke eller to, han sier han gjør det... Men det føles ikke sånn.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Ja jeg lurer på hvor lang tid det tar før en mann savner dama si? Jeg vet ikke, regner med at det er veldig individuelt-både fordi menn er forskjellige, Så det regner du med? Sannheten er at vi menn bruker de to-tre første dagene til å nyte friheten fra dere. Deretter fokuserer vi på egenting, som venner, fotballkamper, hobbier eller hva vi nå holder på med. Etter cirka en uke kiler og kribler det godt i de to som henger under "den du vet", som dere stort glemmer å gi oppmerksomhet, enten vi barberer dem eller ei. Da savner vi dere! Sånn er det med den saken 3
Gjest Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Her er det omvendt! Samboeren min savner meg bare han drar på jobb, mens jeg gjerne kan være en uke uten han uten at jeg har noe spesielt depserat savn etter han! Nyter alene tiden min kan man vel si!
Gjest bazibaz Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Jeg savner han med en gang han går ut døra, omtrent. Han sier han gjør det samme. For min del er ikke savnet vondt før det har gått halvannet til to døgn. Han har jo en veldig krevende jobb, så han har vel ikke like mye tid til å savne. Han sier han syns det er miserabelt å sove uten meg, så jeg stoler jo på det. Men han er jo ikke alltid like flink på å dele det mens han føler savnet.
Glitnir Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Menn savner dama si etter tre dager og fem timer. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Mannen min savner meg bare jeg går tur et par timer, sa han en gang, haha. Jeg rekker liksom ikke å savne han. Er han bortreist en uke så ringer han mange ganger hver dag. Men jeg begynner å glede meg til å se han igjen i dagene før han kommer hjem. Jeg nyter alenetiden maks, han kjeder seg, tror jeg. 2
Gjest Jens Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Jeg savner henne først hvis jeg innser at hun er borte for alltid. Ingenting er dog deiligere enn et par-tre dagers fred fra henne
BaltA Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 For meg er det slik at jeg savner de første minutene jeg går, så går det helt greit liksom... Jeg småsavner hele tiden, men de føeste dagene er det som de over meg sier, deilig Bare være alene.. Men selv om det er grisedeilig å være alene, så savner man jo vedkommende... Men den savnen er deilig, og ikke vond; for jeg bare gleder meg til å kysse vedkommende igjen. Er mere noe å se fram til enn noe som er vondt for meg i alle fall
kaninhjerte Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har alltid følt det sånn med min eks-kjæreste. Jeg savna han så fort han dro. Han savna dlri meg. Men jeg tror det er fordi vi jenter har det med å bli veldig opphengt i kjærestene våre, og mister interessen for det andre vi liker å gjøre,derfor kjeder vi oss. 1
Gjest Daenerys Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Jeg savner ham etter 3-4 dager, tror han savner meg etter ca 2 tror det kommer an på hvor glad man er i alenetid og hvor lenge man har vært sammen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Det er helt individuelt. X'en tror jeg trengte flere dager før han kjente savn. Samboer og jeg savner hverandre når vi er på jobb/skole.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Mannen min kan savne meg hvis han har en lang dag på jobb. Når en av oss er på reise savner han meg stort sett fra det øyeblikket en av oss setter oss på flybussen
Crizpo Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Da vi ikke hadde sett hverandre på nesten 2 uker, sa han at han hadde savnet meg. Ellers har han bare sagt det hvis jeg har sagt det først. Han bor i kollektiv så han har alltid folk rundt seg, så jeg vet ikke hvor mye han rekker å tenke over savnet.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Samboeren min sier at han savner meg nærmest med en gang han har dratt! Jeg tror på han fordi jeg merker det på han.. måten han snakker på, skriver på, ordlegger seg på, osv Det er søtt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Sannheten om menn: Menn som tar ofte kontakt med dama si, er usikker og er redd for at hun skal finne en ny, for da blir det ikke mer sex og tafsing. Derfor må de gi henne mye oppmerksomhet for at hun skal bli. Menn som ikke gidder/trenger å ta kontakt, vet hvor de har dama si, og vet at når det kribler i utstyret etter noen dager eller en uke, så forstår de at de savner dama si, og de vet dama ligger klar.
Gjest Maria Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 Jeg vet ikke, regner med at det er veldig individuelt-både fordi menn er forskjellige, og fordi det er avhengig av dagene hans. Noen dager savner han deg sikkert mer, andre dager mindre. Er forøvrig i den samme situasjonen som deg. Jeg har en kjæreste som jeg ikke bor sammen med. Savner han veldig, og blir psykisk sliten av det. Synes det er vanskelig å glede meg over andre ting-savnet er så overskyggende! Kjæresten min sier at det er godt å savne. Jeg er uenig, jeg synes det er vondt! Han sie at han savner meg stadig vekk- men han er nok glad i alenetiden sin (ellers hadde han bært mer sammen med meg). Mistenker at han savner meg ekstra mye når han blir kåt;-) Vi har et slags avstandsforhold pga at vi begge har barn. Håper vi kan flytte sammen en dag. Synes dette er kjipt. Veldig kjipt i dag- har nettopp tatt farvel med han nå og ser han ikke før om lutt over en uke... Snufs... Din situasjon minnes litt om meg og kjæresten min. Vi to er skilte, men bare jeg som har barn (en gutt). Han har kronisk sykdom og på mange grunner har vi bestemt at vi ikke skal flytte sammen. Heldigvis bor vi i samme by og han kommer til meg hver fredag til og med søndag (el.mandag). På andre grunner kan jeg ikke kreve han å dra til ferie sammen. Han er lett og slett ikke interessert i ferien. Han er veldig opptatt med frivilligarbied med foreningen vi er sammen, og får SMS ofte fra andre medlemmer. Det gjør meg litt irritert, men forsøker å ignorere fordi jeg vet det hjelper ingenting å klage på han. I begynnelse da vi ble sammen, savnet jeg ekstremt og svært vanskelig. Vi hadde så lite tid sammen og jeg savnet han ekstremt mye. Men etter et halvt år, fikk vi endelig ordne at min sønn besøker pappa hver annen helg, da begynte han å overnatte hos meg. Kan han savne meg også? Ja, det gjør han absolutt. Jeg kommer fra andre siden av jorden og reiser dit en gang i året. Da tydeligvis viser han at han savner meg veldig mye, og det er veldig koselig for meg at han virker sånn. Det er også en ting veldig bra når man savner sin kjæreste. Man vil bli vilt i sengen ;-) Vi har veldig flott seksuell aktivitet sammen, og det trives vi ekstremt godt ;-) Jeg ambefaler alle som savner sin kjæreste at man må tenke at man ikke få traffe så mye, kan det bli veldig aktivt i sengen ;-) Gled dere til det!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #20 Skrevet 19. juni 2013 Med min samboer, så kommer det litt ann på hvilket humør han er i og hvor han er. Hvis han er med kompiser og skal være borte i 24 timer, så pleier han å si at han savner meg når han ligger alene i sengen på kvelden. Men hvis han er med familien sin (når jeg ikke kan være med) så går det ikke mange timene før jeg får en "savner deg"-melding Etter 2 døgn borte fra hverandre, så savner vi hverandre mye! Men det er jo forskjellig fra forhold til forhold Anonymous poster hash: 709f4...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå