Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det vanlig å få i rabatt på varer i en butikk hvor man er ansatt?

Vet at i dagligvarebutikker er det ingen rabatt, 30-50 % i klesbutikker -men hva med møbel butikker? Noen som vet?

Skrevet

Tror det pleier å være rundt 30% i møbelbutikk også.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Det kommer vel ann på sted til sted?

Er vel ikke en lov som sier at man får personalrabatt? Eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

H&M (klesbutikk) har "bare" 25% rabatt. Hos Elkjøp opererer man med innkjøpspris for sine ansatte (sikkert + moms).

Skrevet

Der jeg jobbet hadde vi 30%, men vi også i tillegg utrolig mye gratis. Både hudpleiebehandlinger, frisørtimer og produkter.

Skrevet

I sporten hadde de bare 25% så jeg tror dette varierer veldig

Gjest Embla s
Skrevet
Tror det pleier å være rundt 30% i møbelbutikk også.

Ikke på IKEA :-?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jobber i blomsterbutikk, får 20%.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

De som jobber på Vero Moda må jo ha enorme rabatter siden de alltid har råd til å gå kledd i siste skrik.

Skrevet

Vi får 40 % i seks forskjellige butikker. (Carlings, Bik Bok, Cubus, Vivikes, Dressman og Varners)

Tror Vero Moda også får 40 %.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ja, det er jo en relativt pen rabatt.

Skrevet

Jeg er hvertfall fornøyd selv om vår rabatt inkluderer mest herrebutikker.

Skrevet

Embla, vet du hvor mye de får på IKEA?

Skrevet

Vi får bare 10% i matvarebutikken der jeg har jobbet. Det er ikke nok til å få oss ned på Rema 1000priser engang. :lol:

På Coop OBS får de ansatte lov til å ha medlemskort, det er all rabatten man får der... :hoho: (Så jeg skal ikke klage over mine 10%.)

Skrevet

Blir nesten misunnelig på alle rabattene. Når jeg arbeidet i en matbutikk fikk vi null rabatt.

Hvis det ikke var sjefen som satt i kassa, så fikk vi gratis bæreposer når vi handlet *hysj* :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har jobbet på elkjøp og der fikk vi alt til innkjøpspris + moms. Men det var en privateid elkjøpbutikk. De butikkene som elkjøp eier selv opererer med langt lavere personalrabatt. En venninne av meg jobber på expert og der får de bare 15%. I klesbutikker hvor de må ha på seg klærne som butikken fører kan de få opptil 75 % rabatt. Kjeder som er "svenske", slik som for eksempel h&m og clas ohlson har ikke så mye rabatt da det er ikke vanlig med personalrabatter i sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...