eplebanan Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Avløpssystemet stenges i tolv timer i morra...man ikke bruke dusj, vaskemaskin, TOALETT i det tidsrommet Hva skal jeg gjøre? Det er ikke noe sted i næreheten som er oppe kl 09 ( er hjemme i hele morgen ) til kl 21 om kvelden... Hm... Bøtte med vann?
Sulosi Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Kommer an på hvordan de stenger. Er det vannet som stenges så kan du samle vann i bøtter og helle i do. Jeg klarte meg i to døgn uten vann mens jeg pusset opp badet. Badekaret sto på verandaen så jeg fyllte det med vann som jeg hentet til å helle i do. Tannpuss og vask, til det hadde jeg vann på flasker. 1
Antlers Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Har brukt bøtte til å skylle ned her også (fyllt opp på forhånd), de gangene vannet har vært stengt av. Jeg vet ikke hva som menes med at avløpssystemet stenges, men vil da tro at du i verste fall kan bruke toalettet, men kanskje ikke skylle ned? Tolv timer uten vann er ikke noe problem, selv om det selvsagt er kjedelig. Dusj og ta klesvasken før du legger deg, så kan du vaske deg med våtserviett eller vann fra flaske når du står opp (kok opp litt i en kjele så du kan blande ut om du ikke takler kaldt vann). Dette går nok helt fint Endret 9. mai 2012 av Antlers
Gjest Daenerys Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Ta en dagstur ett eller annet sted? Jeg har holdt meg unna hjemmefra de gangene det har skjedd, type skole eller restaurant.
Belle de Jour Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Var 11 dager uten vann, vi måtte helle i vann fra bøtter (som vi måtte kjøpe!). Vi holdt oss generelt lite hjemme, tok nummer 2 andre steder
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 gjør fra deg på jobb/skole/kjøpesenter/bibliotek/andre steder!
Fanta Exotic Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Jeg hadde det slik en gang, da la jeg treningen om morgenen, så jeg kunne trene og dusje før jobb/skole.
skrue Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Avløpssystemet stenges i tolv timer i morra...man ikke bruke dusj, vaskemaskin, TOALETT i det tidsrommet Hva skal jeg gjøre? Det er ikke noe sted i næreheten som er oppe kl 09 ( er hjemme i hele morgen ) til kl 21 om kvelden... Hm... Bøtte med vann? Blir som å være på hytta det her. Det burde gå greit et halvt døgn. 1
hmmz Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 ikke skyll ned med vannbøtter iallefall. Det er allerede særs lite hyggelig å skifte avløpsrør, og det hjelper ikke om noen fyller grøfta med litt ekstra moro. Ser ut som om du må ta en dag i byen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå