Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sende inn følgeskjema til UIO innen 10.mai. Forbedrer diverse karakterer fra videregående nå, så skal ettersende kompetansebevis fra privatistkontoret innen 1.juli.

Men jeg har 30 studiepoeng fra tidligere, men finner ikke vitnemålet (ja, jeg vet :sjenert: ). Ringte derfor høyskolen jeg gikk på for å få kopi (dette var i går). Men da fant hun meg ikke i systemet fordi de hadde lagt det om. Hun skulle forsøke å løse saken, måtte få tak i noen som hadde peiling på dette området. Jeg er altså i det gamle systemet, men hun vet ikke hvordan hun skal finne meg fram.

Hva om hun ikke ordner dette nå med det første?

Går jeg da glipp av 1 studiepoeng? Det er jo ganske mye (kan være avgjørende i mitt tilfelle).

Kan jeg ringe UIO og forklare? Skal jo uansett ettersende kompetansebevis.

Jeg satser på at høyskolen kan ordne dette før 10.mai, men får jo litt nerver nå...

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sende inn følgeskjema til UIO innen 10.mai. Forbedrer diverse karakterer fra videregående nå, så skal ettersende kompetansebevis fra privatistkontoret innen 1.juli.

Men jeg har 30 studiepoeng fra tidligere, men finner ikke vitnemålet (ja, jeg vet :sjenert: ). Ringte derfor høyskolen jeg gikk på for å få kopi (dette var i går). Men da fant hun meg ikke i systemet fordi de hadde lagt det om. Hun skulle forsøke å løse saken, måtte få tak i noen som hadde peiling på dette området. Jeg er altså i det gamle systemet, men hun vet ikke hvordan hun skal finne meg fram.

Hva om hun ikke ordner dette nå med det første?

Går jeg da glipp av 1 studiepoeng? Det er jo ganske mye (kan være avgjørende i mitt tilfelle).

Kan jeg ringe UIO og forklare? Skal jo uansett ettersende kompetansebevis.

Jeg satser på at høyskolen kan ordne dette før 10.mai, men får jo litt nerver nå...

Noen som vet?

bare ring høyskolen slik du er sikker på hva du må gjøre om de ikke klarer å få tak i vitnemålet ditt :)

Skrevet

Det er mulig å ettersende innen 1. juli, bare bruk ettersendingsskjemaet og husk å merk av på følgeskjemaet som skal sendes innen 10. mai :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...