Gå til innhold

Action på bryllupsnatten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor vanlig det egentlig er med action på bryllupsnatta? Jeg tenker at jeg nok er veldig trøtt og sliten etter en veldig lang dag og mye stress i ukene før.... Eller er man bare så gira og lykkelig at det faller seg heeelt naturlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var for slitne, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke giftet med enda, men har hørt flere som heller har nydt godt av sen utsjekk...

Skrevet (endret)

Ditt bryllup eller noe, kjørte en poll på det en gang, tror det var over 75% som var for slitne på kvelden!:ler:

Edit: Ble forøvrig litt på trass for vår del også, :fnise:

Endret av kaprifolen
Gjest Tekola
Skrevet

Det ble action på oss både natten før og etter bryllupsdagen :lur:

Skrevet

Vi gjorde det kun på trass, fordi det liksom var selve bryllupsnatten. :fnise:

Skrevet

Vi hadde fantastisk sex på bryllupsnatta, og morgenen etter! :sengekos:

Skrevet

Her var det lite action altså.. Mannen var skikkelig sliten da vi kom til rommet, men da jeg tok av meg kjolen var han plutselig ikke sliten likevel. Men da hadde vi sittet og tatt en glass musserende så da var jeg sliten :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Bra å høre at det tydeligvis er normalt å være sliten! Er dette noe jeg bør snakke med min mann om slik at vi kan komme til overensstemmelse om at det blir action dersom vi begge vil, men at han ikke automatisk forventer det. Kjipt å måtte skuffe mannen på bryllupsnatten og..... Men minne han på at vi har sen utsjekk og at det sikkert blir mye bedre etter en natt med søvn?

Gjest Tekola
Skrevet

Vel, kommunikasjon på noe sånt er en bra start på ekteskapet, i hvert fall? ;)

Skrevet

Vi var for slitne både bryllupsnatta og dagen etterpå, vi :fnise: Jeg var gravid på det tidspunktet, men jeg følte meg faktisk fyllesyk dagen etterpå, sikkert fordi det var så mye som skjedde på selve bryllupsdagen.

:opplyser: Men vi fikk da virkelig gjort opp for det igjen på bryllupsreisen som startet 3 dager etter vielsen :sjarmor:

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på bryllupsreise to dager etter, kanskje derfor han var så ivrig med den? Jeg ville egentlig vente litt med den jeg :P Men da blir det nok action i alle fall :sengekos:

AnonymBruker
Skrevet

Vi var altfor slitne :fnise: Hadde snakket om det på forhånd da, at vi ser det an.. Hadde sex kvelden før bryllup og morgenen etter. Syns det blir for stusselig å bare ha seg av plikt altså! Ligg og kos dere, spis kakerester og prat litt før dere sovner i armene til hverandre hvis det er det dere føler for! Sex dagen derpå, uthvilt og lykkelige i en flott hotellseng er fantastisk!

• Liker 1
Skrevet

Vi har allerede snakket om at ingen av oss skal føle press eller forvente at det skal bli action på selve bryllupsnatta, det er ganske stor sannsynlighet for at vi begge er utslitte etter dagen, spesielt meg som da er 7 måneder gravid ;-) Morgenen etter høres mye mer fristende ut for min del! ...men tror det er viktig at man snakker om det på forhånd så man slipper pliktsex eller dårlig samvittighet for ikke å orke!

Skrevet

Vi hadde hatt en fantastisk kveld og følte oss så lykkelige og nyforelsket, så selv om vi var sliten klarte vi ikke å la være :P Og dagen etter ble det enda mer :sengekos::sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...