AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei alle sammen! Jeg er da veldig usikker på om jeg kan være gravid, eller det kanskje kan være noe galt med meg. Derfor trenger jeg litt råd fra dere. Har skrevet en oversikt lenger ned. Jeg har ingen symptomer, men jeg har igjen vært gravid tidligere der jeg desverre hadde en spontan-abort. Og da hadde jeg heller ingen symptomer. Var hos legen for tre uker siden, og der sa de at jeg ikke var gravid, men jeg klarer ikke slå meg til ro med dette. Har hatt ubeskyttet sex hele denne perioden, men vil ikke akkurat si at vi har gått skikkelig inn for å prøve å bli gravide, har tatt det litt som det kommer. Men jeg håper jo selvfølgelig at det er en liten spire der, vis ikke hadde jeg vell aldri vært så usikker som det jeg er nå . Oversikten: Sluttet på p-plaster 8.januar. Fikk siste menstruasjon 9. februar (Det er altså 13 uker siden) Første negativ test var den 4 mars. Andre negativ test igjen den 16 mars. Burde jeg ta en ny test, og tror dere det er en mulighet for at jeg er gravid? Eller er det kanskje noen som er i samme båt som meg? På forhånd takk
*Frida* Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Har du ikkje testa sidan 16. mars? Då ville eg tatt ny test ja. Men når du har slutta på p-plaster er det ikkje uvanlig at syklusen tar seg ein bærtur, sjølv om du har hatt ein mens etterpå. Lykke til!
frkharepus Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Ta en ny test for sikkerhets skyld. Da jeg sluttet med p-plaster gikk det både 2 og 3 måneder mellom hver gang mensen kom. Sluttet for ett år siden, og først nå på senvinteren ble den regelmessig....Så kan nok hende det er det samme som du opplever nå.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Tusen takk for svar! Skal følge rådet dere har gitt meg og ta en ny test i morgen. Er veldig, veldig spent, men tør ikke håpe noe.. Er nok sikkert mensen som er på bærtur slik som *Frida* skrev. Kan oppdatere dere i morgen om resultatet av testen vis det skulle være ønskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå