AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg var på date for litt over en uke siden, hyggelig det, følte etter hvert det var "noe" der, men vi så hverandre bare et par timer. Så har vi hatt litt kontakt etter det, først litt sporadisk, men lagt opp til flørt . Nå har det eskalert litt med masse morsomme meldinger (nett), og vi har blitt enige om å treffes, men greia er at tonen er så tullete mellom oss at jeg ikke vet 100% om vi mener det . I dag har jeg ikke hørt noen ting, ikke sendt noen melding heller, for den saks skyld - og da blir jeg plutselig usikker på om han feiger ut Virker jeg desperat om jeg tar kontakt i morgen? Eller enda verre, sender en sms i kveld? (kan legge til at jeg er jenta.. eller kvinnen, selv om det ikke virker sånn er vi voksne... han var direkte først, men jeg har tatt en del kontakt etter det)
violet92 Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Dere har ikke hatt kontakt i dag ? Dvs at du heller ikke har tatt kontakt? Han sitter sikkert og tenker det samme som deg Send han en melding du! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Nei, vi har ikke hatt kontakt i dag, jeg har heller ikke tatt kontakt. Han sendte siste melding i går, men det var bare en "ekstra" nattamelding. Herregud, jeg overanalyserer Tror jeg sender en i morgen formiddag.
Gjest Bud Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Send ei melding med en eneste gang, vi gutta liker å våkne til ei fin melding fra ei jente vi liker 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Bare oppdaterer litt: Jeg sendte en melding på ettermiddagen, han svarte og ville gjerne prate mer, men jeg skulle til noen venner. Så tok han kontakt igjen på kvelden Så han er definitivt "på", uten å være innpåsliten. Kan kunsten å flørte skriftlig, i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå