Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. mars 2004 #21 Skrevet 27. mars 2004 2. hus - Skytten; er sløsete med penger, og svært opptatt av frihet. Er ikke en som fører opp regnskap og setter på rente hvis den låner bort sine ting eller penger. 3. hus - Steinbukken; er gravalvorlig som elev, nabo og søster/bror. En person det går ann å stole på med sitt liv. 4. hus (Imum coeli) - Vannmannen; liker å innrede sitt hjem på en veldig annerledes måte. De forstår steinhytte på fjellet, tårn, suiter og campingvogner i psykedeliske farger, men et A4-hus DET forstår de ikke 5. hus - Fiskene; mener verden skal være krydret i vakre farger, former, kjærlighet og søt musikk. De er også fryktelig glad i barn, og er litt barnslige selv også 6. hus - Væren; trenger en jobb hvor ting går fort, fort. De liker ikke å sitte i ro. Helsen er det hips om haps med, de er jevnt over friske og raske, kanskje utsatt for hodepine, om det skulle være noe. 8. hus - Tvillingene; er nysgjerrige på døden, på samme måte som de er nysgjerrige på alt annet. Sexlivet skal være spennende, her må alt utforskes. 9. hus - Krepsen; synes borte er bra, men hjemme er det definitivt best. De liker lange reiser for å studere historie og arkeologi er good. 10. hus (Medium Coeli) - Løven; krever anerkjennelse for alt den utretter. De vil ha oppmerksomhet, i STOR grad. Yrke; vel, det må være noe glamorøst noe. En løve som søppeltømmer? Nei, Løven må få muligheten til å strutte, stråle litt og bli beundret. 11. hus - Jomfruen; er en venn som trenger å gjøre litt gode gjerninger og tjenester for andre. Kan melde seg på som frivillighetsarbeider i PLAN, Redd Barna, Kirkens nødhjelp, for de liker å hjelpe. 12. hus - Vekten; er utsatt for å komme i pskyisk ubalanse, og har vanskelig for å finne harmonien igjen. Hater å være alene, og har derfor behov for å være omgitt av andre mennesker. Klarer du å identifisere deg med noe av dette? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #23 Skrevet 28. mars 2004 Jeg syntes ganske mye kunne stemme ganske bra, ikke helt bokstavelig kanskje, men jeg fant absolutt mye som gikk overens med den jeg føler jeg er. Jeg tenkte jeg kunne sende deg en PM ang mine mer nøyaktige data hvis du er interessert/ har tid til å se på det, Chanela. Ønsker deg en god uke, og takker så meget for alt bryderi så langt - klem fra Cefalexin -
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 11. april 2004 #24 Skrevet 11. april 2004 Send en privat melding hvis du har lyst :-) Jeg ser ikke det som bryderi, men som en mulighet til å fortelle om noe som fascinerer meg Klem til deg :klem2:
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #25 Skrevet 13. april 2004 Du skriver at du har Pluto i skytten' date=' er du sikker på det? Pluto gikk ikke over i skytten før på 1990-tallet en gang, og hvis jeg ser på din Uranus og neptun så er jeg på 1970-tallet? (Eller er det jeg som er heelt på bærtur?)[/quote'] Nei :oops: det er nok meg som har vært på bærtur, har ikke engang lest dette før nå.. Skumleste bare før. Selvfølgelig er ikke Pluto i Skytten, men i Vekten! :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå