Gå til innhold

Mer astrologi..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er jo allerede mange innlegg her av typen "jeg er xxx kan dere si noe om meg".. man kan jo bli lei.. :ler: - men jeg slenger meg på og satser på at folk her i forumet har en uendelig tålmodighet :wink:

Jeg har ved hjelp av www.astro.com fått en del opplysninger, og har lest en del ellers for å lære generelt og forstå mitt eget horoskop spesielt, uten at jeg har kommet veldig grundig inn i dette enda.. men jeg vil gjerne ha noen synspunkter og innspill fra andre - og på norsk :oops:

Jeg er løve av soltegn. På mange måter kan nok en generell beskrivelse av løven stemme, men på mange måter ikke også. Så helt klart må det jo være andre krefter i sving her: Øvrige planeter og tegn (dette kan jeg mindre om..): Månen - Vannmannen, Merkur - Løven, Venus - Jomfruen, Mars - Krepsen, Jupiter - Vekten, Saturn - Vekten, Uranus - Skorpionen, Neptun - Skytten, Pluto - Skytten. Ascendanten min er Vekten. Og descendanten..?

Hva tenker dere umiddelbart om en slik sammensetning?

Jeg har fått inntrykk av at det er en motsetning å ha SOL/LØVE i kombinasjon med MÅNE/VANNMANN. Har lagt inn et innlegg i "Astrologi-tråd" ang akkurat det, for det har seg nemlig slik at faren min er løve (soltegn) og moren min er vannmann (soltegn) - og jeg syns jo det er et litt pussig sammentreff at jeg liksom "tar dem opp i meg" (har begges tegn)..?

Ellers er det mange ting som jeg har tenkt på, som har streifet meg, så jeg bare ramser opp.. :lol:

Jeg har oppdaget at de fleste jeg faller for, dvs de jeg får sterkest følelser for og som jeg vanligvis får forhold til, er tyrer. Men det funker ikke så bra når alt kommer til alt. Har vært sammen med andre stjernetegn også, men det er tyrene som har vekket de dypeste følelsene eller satt de dypeste sporene. Noen som mener noe om dette?

Og det jeg ser ut fra min sammensetning av planeter/tegn er at jeg har Vekten både i Jupiter og Saturn, samt ascendanten. Vet så lite om vekten, og om disse planetene (J og S). Hvordan kan jeg se dette i sammenheng med soltegnet mitt?

Har mange ting å spørre om men det får vel holde dette her så lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest ¤Chanela¤

Hei Cefalexin :-)

Jeg har lest en god del astrologi i mitt liv, og kan prøve å stille horoskopet ditt for deg (selv uten å vite hvilke hus planetene dine befinner seg i).

Du er altså en løvinne, og da er du i godt selskap! Jennifer Lopez, Madonna, Coco Chanel, Jackie Kennedy er også løver, for å nevne noen. Kjennetegnet er stort hår, enda større selvtillit og en en personlighet som slår gnister :-) Løven er tøff. En av mine løvevenninne har for vane å kalle seg selv det, iallefall :ler: Vel, med vannmannmåne er du slett ikke så opptatt av deg selv som løver stort sett pleier å være. Vannmannmånefolk tenker ikke ''jeg'', men ''samfunnet og jeg''. Du er veldig opptatt av alt som foregår rundt deg, idealistisk som du er. Jeg tipper du har en stor flokk venner rundt deg, eller i det minste har behov for å ha det. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det jeg kan si om solen og månen i horoskopet er for det første at du er ditt månetegn - soltegnet er noe du utvikler deg til å bli. Månen blir dempet med årene. Og som du selv snakket om, månen kan fortelle oss om ditt forhold til din mor og om hvordan moren din er, mens solen forteller oss om din far. Jeg tviler på at det har noe sammenheng hvilket stjernetegn de tilhører, men det var pussig å høre at dine foreldre tilhørte ''rett'' stjernetegn. Moren din må være en spesielt uavhengig og selvstendig person, som kanskje også var ivrig med å lære deg å klare deg selv. At hun prøvde å få deg engasjert i samfunnet. Faren din kan ha vært en du har sett veldig opp til, og en som var med å leke med deg da du var liten.

Din ascendant er vekten. Da blir venus din horskopshersker. Venus er i jomfruen i horoskopet ditt. Ingen kan beskylde vekten for å være urettferdig. Du er fryktelig nøye med å gjøre alle til lags, *hviske* kanskje smisker du til og med litt, men bare fordi du har et sterkt ønske om å bli likt av andre.

Jeg skal komme tilbake til deg, må bare ta en telefon :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er jeg..

Venus vil som sagt ha VELDIG stor betydning for deg. Venusmennesker er opptatt av hvordan de tar seg ut. Med Venus i jomfruen går du inn for å være perfekt - for jomfruen er nøye med mikroskopiske detaljer som vanlige folk ikke legger merke til. Og ingen grønn veske til lilla sokker her, nei. Alt fra undertøyet til skjerfet må liksom stå i stil!! Interiøret i huset ditt er nok like elegant, og du lar deg sjeldent imponere av andre som tror de har form og fargesans. Når det kommer til menn, så er du meget kritisk. Det er ikke nok med Schwartznegger-brett, han må ha hvite tenner og være i god form også (Mr. Arnold har forresten for falske muskler for en jomfruvenus, du vil ha det ekte). Og så ser du på hvordan han kler seg. Og det viktigste er vel om han er ren :ler: Jeg skal fortelle mer om menn når vi kommer til planeten mars... Du viser mye omsorg og kjærlighet med denne venusen. Jomfruen er tjenestens tegn. Du er veldig opptatt av at de du liker har god helse.

Skulle gjerne visst litt mer om hvilke hus planetene dine er i. Husene er viktige, de også...

Ok, jeg får snakke litt om din merkur, som er løvepreget. Merkur forteller om hvordan du tenker, og hvordan du uttrykker deg. Merkur er på en måte et bindeledd mellom deg og andre mennesker - det er gjennom språket vi kan kommunisere, og da snakker jeg ikke nødvendigvis om direkte tale, men også kroppsspråk og som et visuellt virkemiddel. Hvis du har møtt en person som er blyg og uskyldig - helt til vedkommende åpner munnen? LØVEMERKUR!!! Løvemerkur liker å briefe litt med tungevåpenet sitt, for å si det sånn. Dette er en litt skrytete og entusiastisk merkur. Du er veldig selvsentrert, og er dramatisk i din kommunikasjon med andre. Jeg vet det, for jeg har selv løvemerkur :wink: Du har talent for planlegging og organisering, og foretrekker å være din egen sjef. Du har sterke og klare meninger om allting og vet hva du vil.

Mars i Krepsen høres kanskje ut som en pingle. Tro om igjen! Jeg hørte en historie fra gresk mytologi en gang. At Krepsen fikk sin plass på himmelen av en takknemmelig Hera for å hjelpe vannslangen i en kamp mot Herkules. Krepsen kløp Herkules i tåa, men måtte desverre bøte med sitt liv fordi den ble tråkket ihjel. Men krepsen kjempet!!! Og det samme gjør krepsemars - i kanskje enda større grad enn krepsesola. Hvis den først blir hisset opp, så finnes det ingen nåde. Hvis en er slem mot noen, om det så skulle være naboens katt - DA er krepsen kampklar!!! I en kvinnes horoskop, forteller mars om egenskaper de finner tiltrekkende ved en mann. Du liker nok trofaste menn. Krepsemannen er en fyr som viser at han elsker deg med hver bevegelse han gjør. En av de mest romantiske på stjernehimmelen. Så lenge du oppfyller hans ønsker og oppmuntrer ham på hans månesyke dager, er han din for alltid. Men han trenger å vite at du aldri vil svikte ham, og kryper ikke ut av skallet for hvem som helst. Det er flere ting i horoskopet ditt som leder deg til krepsemenn. Du har væren på 7 husspiss, og siden væren styres av mars - så styres også 7 hus av mars. Descendanten forteller om hvilke verdier du ser etter hos andre mennesker. Med væren her - liker du å være den som blir sjekket opp. Du faller ikke for de som sitter ved baren og glor og glor og venter på at du skal komme bort. I det minste burde han kunne spandere en drink på deg. 7 hus sier også noe om hvordan du oppfører deg i et forhold. Her legges det mye energi i forholdet, men du blir fort lei også, hvis dere blir sittende fast i de samme rutinene. Du vil alltid være på søken etter noe nytt og annerledes, og skal du holde deg til den samme personen over lengre tid, må han helst være like energifull som deg. Mer i morgen, trøtt nå :Gjesp:

Dette blir en laaang tråd :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siste gjest var selvfølgelig meg :)

De planetene jeg snakket om i går, er de som påvirker oss mest (de indre planetene). Du har både jupiter og saturn i vekten, og du har ascendanten i vekten. Jeg skulle likt å vite hvilke hus disse planetene er. Hvis de er i første hus, da er de veldige synlige. Når vi snakker om jupiter, så snakker vi om religion (filosofi, kristendom, paganisme, vitenskap, ect...), om lange reiser og om lykke. Jupiter er en lykkejeger. Den hører til 9 hus, og forteller om hvor vi finner lykken. Du spør deg selv hvorfor du er, og jupiter er den som hjelper deg å finne svaret på det. Du har jupiter i vekten. Du er en som blant annet søker kjærlighet, skjønnhet og fred. Det er viktig for deg å glatte over alle krangler før du legger deg. Vektjupiter får magesår av å krangle. Saturn har et dårlig rykte på seg. Her snakker vi om moral og om livets lærdom. Et barn som skjærer seg stygt på farens kokkekniv, lærer at kokkekniven er farlig å leke med. Og hvis du var forelsket en gang, og ble sviktet, så tok det sikkert litt tid før du turte å stole på noen igjen. Saturn sin oppgave er å lære deg hvordan du skal takle smerten. Det tar tid, det gjør vondt, men det finnes ingen snarveier.

Uranus er rebellen. Den forteller om hvor du skiller deg ut fra andre, og faktisk også om hvordan samfunnet var i forandring på den tiden da du ble født. Uranus bruker 7 år i hvert tegn. Tenk på Flower power generasjonen. Nå vet jeg ikke så mye om dette, men Uranus var i vekten mellom 1967 og 1974 - ''make love, not war'' var stikkordet. En venn av meg har Uranus i 4 hus. Han har ingen kontakt med sin mor, og har flyttet mange ganger i livet sitt, blant annet til et fremmed land. Jeg har også sett to Uranus tilfeller i 7 hus. Den ene er homofil, og den andre er gift med en kvinne som nesten er 8 år eldre enn seg selv. Det pleier som oftest å være noe utenom det vanlige der Uranus befinner seg :wink:

Nå har jeg bare Neptun og Pluto igjen av planetene. Neptun er drømmenes planet, et slags Disney World! Den hersker over fantasien, og det er jo bare den som setter grenser. Her burer du deg inne i et luftslott og setter på deg rosa briller når du skal på byen for å ikke se all elendigheten. Du har Neptun i skytten. Liker du å reise? Det tror jeg nok du gjør :Nikke: Skytten forlater virkeligheten ved å enten reise til et fremmed kontinent, lese en spennende bok eller se en god film.

Pluto transformerer. Den bruker evigheter i hvert tegn, hele 12 år, og den bruker også lang tid på å forandre, selv om vi ofte tror det skjer over natten. Pluto er hemmelighetsfull i sine gjøremål. Den er som en tiger som ligger i buskene og lurer, ingen ser den før den kaster seg over byttet. Pluto er i skyttens tegn nå, og ikke uventet skjer det mye i den religiøse verden, f.eks. i Midtøsten. Tenk 11.09. Du skriver at du har Pluto i skytten, er du sikker på det? Pluto gikk ikke over i skytten før på 1990-tallet en gang, og hvis jeg ser på din Uranus og neptun så er jeg på 1970-tallet? (Eller er det jeg som er heelt på bærtur?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Nå er jeg virkelig innlogget :oops: Håper vi...

Vel, du sier at du tiltrekkes av tyrer. Tyrer blir styrt av Venus, på samme måte som du blir det med din vektascendant. Du har også jomfruvenus, som tilhører samme element som tyren, de er begge jordtegn. Flere piler som peker til tyren kan ikke jeg finne. Skjekk hvilken husspiss tyren er på. Det jeg pleier å se på er hvilket tegn du har på 7 husspiss (descendant) og hvilken planet som hersker over denne. Der har du væren og mars, og du har mars i krepsen. Du må huske at tyrene du forelsker deg i, ikke bare er tyrer. De har også sitt individuelle horoskop, akkurat som deg. Kanskje noen av de har værascendant eller værmåne? :-)

Tilslutt ville du vite hva husene står for. Jeg kan skrive kort om hvert hus.

1) Jeget. Her er du veldig deg! Det er denne masken du tar på deg, når du skal ut og treffe andre. Jeg har hørt om vektascendanten at den ofte har lyst, mykt hår, er middels høy og har smilehull. Den er vennlig og karismatisk. Planeter i 1 hus er ofte vanskelige å skjule.

2) Verdier og materielle behov. Det kan også ha med talenter og gjøre, og til og med eiendomssaker. Jordtegn på denne husspissen er veldig materialistiske. De ønsker bil, hus, penger i banken og hele pakka. Lufttegn er mer opptatt av kommunikasjon.. ect.. Hvis du har skorpionen her, så er du veeeldig hemmelighetsfull når det kommer til økonomi.

3) Her bor naboen som farer med sladder. Altså, her snakker vi kunnskap, søsken, naboer og kortere reiser. Skole hører under her. Har du skytten i dette huset? Da tenker jeg at du var en ordentlig rampunge :tunge1:

4) IC. Det er det nederste punktet i horoskopet, og styrer ditt hjem, dine røtter, din famlie og ditt trygghetsbehov.Steinbukken; du ønsker et stabilt og rolig hjem, og hater å flytte. Du ønsker også å hjelpe på foreldrene dine når de blir gamle.

5) Solens tivoli. Her ser vi ditt forhold til barn, spill, lek, kjærlighet og vi ser dine kreative evner. Du blir aldri helt voksen i dette huset. Vannmannen: du er superkreativ og med på leken. Sannsynligvis vil du få mange barn.

6) Helse, arbeid og husdyr er det vi ser her. Fiskene har lett for å bekymre seg alt for mye for alt for lite. Du bør finne et yrke som ir deg lov til å være fantasifull.

7) Descendanten. Her handler det om kjærlighet, sammarbeid og krig (særlig ved negative aspekter). Væren (mars er hersker); du er en energiklatt av en kjæreste. Og hvis du blir sint, så får partneren høre det. Væren er ganske åpen og rett fram.

8) Skorpionhuset. Tema er livet og døden, andres penger og sex. Tyren; du ønsker aldri en forandring velkommen, og bruker lang tid på å innse at noen er død når det skjer. Du liker sex, men krever en fast partner. Dine penger er dine penger, andres er andres.

9) Dette er religion, høyere utdannelse og reisehuset. Tvillingene: du spør og spør, uten å forvente at du skal få et svar, det har du det alt for travelt til. Du er også et veldig nysgjerrig vesen.

10) MC. Dette er din samfunnascendant. Her har du krepsen (eller?). Du burde kanskje finne deg et yrke hvor du kan øse av din omsorg for alt som lider... Du er effektiv og snill på jobben, så lenge du får nok betalt for det. Penger er en del av krepsens tryggetsbehov.

11) Vannmannens domene. Stikkord: venner, grupper, interesser, fritid. Her har du løven. Da er du opptatt av å være deg selv blant venner. Du søker andre personer for å kunne utvikle deg selv og er som oftest midtpunktet i forsamlingen.

12) Nå har vi kommet til det siste huset. Dette liker jeg å kalle for drømmehuset. Her trenger du ro og hvile og planetene i dette huset er sjeldent spesielt synlige. Som om vi må svømme etter dem for å finne dem. Du har jomfruen her tror jeg, og det gjør merkur til hersker, og det kan gjøre deg ganske taus og vanskelig å bli kjent med.

Nå har jeg gått igjennom min tolking av ditt horoskop. Andre vil kanskje tolke det annerledes. Hadde vært gøy å fått høre om det stemmer eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jøje meg :o For et langt svar :) Dette setter jeg kjempestor pris på!!! Har lest gjennom noe.. skriver dette ut nå jeg :wink: Tilbake med en kommentar straks! Tusen takk Chanela!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ble ikke helt straks, men her er jeg igjen. Tenkte jeg skulle gi deg husene mine:

1. hus (ascendanten) - Vekten,

2. hus - Skytten,

3. hus - Steinbukken,

4. hus (Imum coeli) - Vannmannen,

5. hus - Fiskene

6. hus - Væren

7. hus (Descendant) - Væren

8. hus - Tvillingene

9. hus - Krepsen

10. hus (Medium Coeli) - Løven

11. hus - Jomfruen

12. hus - Vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei igjen! Det tok noe lengre tid enn jeg hadde tenkt å komme med mer tilbakemelding her. Håper du fortsatt følger med her Chanela, eller har du gitt opp å få svar her..? Har noen ting jeg vil kommentere:

Og som du selv snakket om, månen kan fortelle oss om ditt forhold til din mor og om hvordan moren din er, mens solen forteller oss om din far. Jeg tviler på at det har noe sammenheng hvilket stjernetegn de tilhører, men det var pussig å høre at dine foreldre tilhørte ''rett'' stjernetegn. Moren din må være en spesielt uavhengig og selvstendig person, som kanskje også var ivrig med å lære deg å klare deg selv. At hun prøvde å få deg engasjert i samfunnet. Faren din kan ha vært en du har sett veldig opp til, og en som var med å leke med deg da du var liten.
Dette syns jeg faktisk har vært motsatt - jeg syns faren min har vært den som har støttet min selvstendighet, lært meg å stå på egne bein. Han har en sterk vilje, det samme har jeg. Moren min er alt annet enn spesielt uavhengig og selvstendig.. Hun har stor selvmedlidenhet. Pr i dag har jeg faktisk så godt som ingen kontakt med henne, noe det er jeg som har valgt og trives med. Det verste faren min kan si til meg, er "nå ligner du på moren din" (i noe jeg mener/gjør), nettopp fordi jeg oppfatter henne som svak, og meg selv som sterk, på samme måte som jeg oppfatter min far som sterk - og når han gir meg en slik kommentar, dreier det seg om at jeg er svak.. Det er det jeg liksom har lurt på, om min vannmann i måne kan være grunnen til at jeg avogtil kan ligne på min mor..

Din ascendant er vekten. Ingen kan beskylde vekten for å være urettferdig. Du er fryktelig nøye med å gjøre alle til lags, *hviske* kanskje smisker du til og med litt, men bare fordi du har et sterkt ønske om å bli likt av andre.
Urettferdig tror jeg ikke jeg er, men jeg er ikke nødvendigvis opptatt av å bli likt av alle. Jeg står for mine meninger og ytrer dem, kanskje litt for rett fra levra noen ganger :ler: så derfor syns jeg det stemmer mer det du sier om løvemerkur:
Hvis du har møtt en person som er blyg og uskyldig - helt til vedkommende åpner munnen? LØVEMERKUR!!! Løvemerkur liker å briefe litt med tungevåpenet sitt, for å si det sånn. ....

......Du har sterke og klare meninger om allting og vet hva du vil.

Når det gjelder tyrene jeg faller for, så foreslo du at det kunne være andre ting i horoskopene deres som gjør at det blir sånn.. Vel, den siste store tyreflammen hadde både solen, merkur, venus og mars i TYREN. Månen i fiskene. Både Jupiter, Saturn og Pluto i Vekten, Uranus i Skorpionen og Neptun i Skytten... Ut fra dette ville jeg sagt mye tyr og mye vekt..? Husene hans var: 1/AC - Tvillingene, 2. og 3. krepsen, 4. og 5. løven, 6. vekten, 7/DC- Skytten, 8. og 9. steinbukken, 10 og 11 vannmannen og 12. væren...

Ellers var den siste karen jeg hadde noe på gang med en Vekt faktisk, det var kjempespennende til å begynne med og så gikk det hele fort over til å bli dødsens kjedelig syntes jeg... :ler:

Hvis du får noe klokt ut av dette må du gjerne gi meg tilbakemelding. Har jo allerede lagt inn husene mine, de stemmer ikke overens med det du satte opp som du ser.. Får det noen stor betydning for hvordan jeg skal forstå de ulike husene?

mvh Cefalexin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obs! personlig meningsytring følger: Dette må være det værste rælet jeg har lest på lenge.. (min personlige mening om temaet! Ikke personene)

Dere snakker om at Venus har stor betydning for blablabla og at de og de blir styrt av Venus :roll:

Venus er en klump sammensatt av div. bergarter og jern den roterer rundt en større klump av gass. som alle andre himmellegmer så har den en viss gravitasjonskraft.. Noe mer spennende er det ikke og si om den planeten!

astrologiske tegn er laget av folk som trudde at lyset fra stjernene kom fra ventiler på brennene vognhjul. Det sier seg selv at kunnskapen de bygde på det fundamentet må være feil.. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oj jøje meg :ler:

Og enkelte andre tror at kanskje det faktisk kan ha noe å si for i hvert fall noen personlighetstrekk, eller et potensiale for hvilke egenskaper man utvikler, hvordan ulike planeter sto plassert i øyeblikket man ble født... Og det skal vi da ha lov til!

Det er i hvert fall gøy å lære mer om hva astrologien sier - og så må det jo bli opp til den enkelte å gjøre seg opp en mening om man synes det kan stemme eller ikke. Det er jo et alternativ til å kanskje lære mer om seg selv.. og til man har satt seg ordentlig inn i det, kan man jo være litt forsiktig med å avvise det fullstendig.. :wink:

Alle har rett til å ha sin mening, for all del. Ha en fortsatt god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jøje meg :ler:

Og enkelte andre tror at kanskje det faktisk kan ha noe å si for i hvert fall noen personlighetstrekk, eller et potensiale for hvilke egenskaper man utvikler, hvordan ulike planeter sto plassert i øyeblikket man ble født...

Potensialet for mine egenskaper er ubegrensede.

..Så når dama kjefter på meg fordi jeg har glemt å ringe eller andre ting så kan jeg bare skylde på planetene da? Hadde jeg kommet med en slik forklaring så hadde det nok vanket en håndflate mot kinnet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Du må fint ha dine egne meninger om astrologi Donnie Darko. Jeg leste dette et sted; det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må fint ha dine egne meninger om astrologi Donnie Darko. Jeg leste dette et sted; det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet!!

Jepp.. jeg inrømmer at jeg ikke har et åpent sinn.. egentlig er jeg ganske så fordomsfull. Men det er ikke min feil. Det er planetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
... egentlig er jeg ganske så fordomsfull. Men det er ikke min feil. Det er planetene.

Det er slett ikke umulig :ler:

Cefalexin: Jeg skal komme tilbake til spm dine, senere. Har lite tilgang til internett, det er kun på skolen i friminuttene jeg kan være her. Lover å se på det senest til helgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Chanela: Flott at du stakk innom! Ha en fin uke!!!

Donnie Darko: Kan du ikke bare overse oss overtroiske tullete jenter her som tror på en klump mineraler og diskuter dette videre i din egen tråd? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har lagt ut altfor lite info om horoskopet ditt til å få et seriøst svar.

Heleheten i horoskopet er viktigere enn løsrevede elementer...

Men, det jeg kan si er at det ikke er hverken rart eller noe spesielt komplisert over kombinasjonen Løve sol+ Vannmannmåne...med en Vekt AC på toppen er du trolig en godt likt person...sjarmerende, sosial og omgjengelig...

Men som sagt, umulig å si noe særlig med så lite info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilke andre opplysninger trenger du? Slike konjunkturer og sånt? Som jeg ikke helt har satt meg inn i enda.. :oops: Jeg startet denne tråden for å få ulike synspunkter, meninger etc om hvordan ulike "tolket" mine opplysninger, for på den måten å lære mer selv om både mitt eget horoskop og generelt om tolkning/forståelse. Så kom gjerne med innspill på hva du savner av opplysninger for å få et bedre bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Du har lagt ut altfor lite info om horoskopet ditt til å få et seriøst svar.

Heleheten i horoskopet er viktigere enn løsrevede elementer...

Men, det jeg kan si er at det ikke er hverken rart eller noe spesielt komplisert over kombinasjonen Løve sol+ Vannmannmåne...med en Vekt AC på toppen er du trolig en godt likt person...sjarmerende, sosial og omgjengelig...

Men som sagt, umulig å si noe særlig med så lite info.

Det er jeg litt enig i. Jeg kan si mye om hver planet/tegn/hus, men jeg ville fått en bedre oversikt om jeg fikk vite fødselstid/sted, og se hele stjernebildet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...