TheSgirl Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Grunnet nedbemmaning/dårlige tider der jeg jobber pr.dags dato fikk vi idag den endelige dommen,og der mistet flere av oss en god del timer og i mitt tilfelle som overskriften sier mistet jeg halve stillingen min. Dette er er grovt kjafs i økonomien min,og lurer nå på om jeg har krav på noe hjelp ifra Nav? Noen som vet hvordan dette fungerer?
absinthia Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Ja, du er 50% arbeidsledig og vil få hjelp til å finne en jobb som dekker opp den resterende delen, og få økonomisk støtte mens du leter etter denne. 3
TheSgirl Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2012 Flott! Trodde virkelig jeg satt i saksa her nå,50% av lønna borte ville gjort det meste vanskelig :S Godt man lever i Norge og får hjelp
absinthia Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Flott! Trodde virkelig jeg satt i saksa her nå,50% av lønna borte ville gjort det meste vanskelig :S Godt man lever i Norge og får hjelp Det er faktisk helt fantastisk at vi bor i Norga og får hjelp når man opplever slikt,! Det tenker jeg svært mye på i disse tider, når vi ser hvordan det går i andre land!! En liten digresjon må jo være lov... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå