Gå til innhold

86 stemmer

1. 1. Hvilket ketchupmerke foretrekker du?

• Heinz
      40
    • Idun
      36
    • Annet merke
      0
    • Merke spiller ingen rolle
      5
    • Spiser ikke ketchup
      5
  2. 2. Hvis ditt favorittmerke ikke er tilgjengelig, hva gjør du da?

• Spiser den ketchupen som er tilgjengelig
      47
    • Tar mindre ketchup enn jeg pleier
      18
    • Dropper ketchup
      15
    • Finner på noe annet til middag, som ikke trenger ketchup
      6
    • Da er det krise!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange som spiser ketchup, i hvert fall de som spiser mye av det, virker som de er veldig opptatt av hvilket merke ketchupen har.

Selv spiser jeg ikke ketchup så ofte, og liker nok kanskje Heinz best, men er ikke så kresen egentlig.

Hva med deg? :)

Endret av FruLuna
Gjest Indra
Skrevet

Idun til matlaging (ja, faktisk) og Heinz på pølser.

Skrevet

Hvis jeg ikke får Heinz så vil jeg ha Idun med svart pepper.

AnonymBruker
Skrevet

Idun who?

Må bli Heinz her. Men har de bare idun så tar jeg det, med mindre det ikke er butikken vi snakker om. Da går jeg et annet sted. Har ikke spist Idun på 10 år eller noe så vet ikke helt om jeg vil like lenger. Det var ikke like godt mot slutten etter jeg smakte Heinz.

Skrevet

Det er noe rart med Heinz, jeg er ikke sikker på hva det er, men jeg foretrekker Idun.

• Liker 5
Skrevet

Av en eller annen grunn aldri likt Heinz. Bruker Idun.

• Liker 2
Skrevet

Av en eller annen grunn aldri likt Heinz. Bruker Idun.

Samme her! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

De fååå gangene jeg spiser frossenpizza har jeg Idun på..

På pølser og ellers bruker jeg Heinz.

Skrevet

Heinz er for søt for meg, så det blir gjerne Idun. Egentlig spiser jeg ikke så mye ketchup lenger. Begynner jeg å bli voksen, tro? :tristbla:

Skrevet

Jeg spiser så og si aldri ketchup, men om jeg gjør det så er den hjemmelaget! :)

Skrevet

Førstevalget er Heinz, men barna foretrekker Idun, så det hender det blir den. Jeg spiser også mye mindre ketchup nå enn før og på pølser kan jeg godt bare spise sennep, f.eks., gjerne en litt sånn sterk type.

Gjest Tekola
Skrevet

Det er stadig sjeldnere at jeg bruker ketchup, men på ostesmørbrød og pølser er helt klart Heinz favoritten! Det smaker så mye mer av den!

Skrevet

Jeg bruker heller ikke mye ketchup, men det er Heinz som gjelder de gangene jeg gjør.

:heks:

Gjest alille
Skrevet

Heinz! I min naive ungdom var det Idun som var "the one", men jeg har tatt til vettet. ;)

Men det er svært sjelden jeg bruker ketchup, det er på pølser eller i ostesmørbrød.

Skrevet

Sjeldent jeg spiser ketchup, men de gangene jeg gjør det, blir det Idun! :)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Bergbys eller Idun med sånn pepper =)

Gjest Solsmil
Skrevet

Synes heinz smaker best, men liker idum best på pølser siden det er lettest å helle på. Har hatt noen uhell med heinzflaska :fnise:

Skrevet (endret)

Synes heinz smaker best, men liker idum best på pølser siden det er lettest å helle på. Har hatt noen uhell med heinzflaska :fnise:

Det er ikke Heinz på glassflaske du bruker?

For egendel foretrekker jeg nok Heinz langt fremfor Idun, men sånn i hverdagen er det Idun uten tilsatt sukkerdet går i, prøver å styre unna mest mulig sukker, og denne synes jeg smaker helt OK.

Endret av NullHull
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke Heinz på glassflaske du bruker?

For egendel foretrekker jeg nok Heinz langt fremfor Idun, men sånn i hverdagen er det Idun uten tilsatt sukkerdet går i, prøver å styre unna mest mulig sukker, og denne synes jeg smaker helt OK.

Denne har jeg kjøpt de siste gangene, og jeg merker ikke noe forskjell på smaken, så hvorfor ikke :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...