otilie Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har fulgt med på finn.no/nav.no og lokalavisa om sommerjobber siden vinterferien. Jeg var også en runde i vinterferien og leverte åpne søknader om sommerjobb litt her og der! Har funnet kanskje 4 utlysninger til sommerjobb på nav.no/finn siden da til nå, og kan ikke huske det har vært så lite før? Eller er jeg litt tidlig ute med å stresse med det her kanskje? Blir det for seint for meg å ta en runde til med åpne søknader i begynnelsen av juni? Jeg drar hjem til foreldrene mine i sommer, så jeg ønsker å ha sommerjobb der. Men jeg er ikke der før begynnelsen av juni.
Lcap Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Du er hvertfall ikke tidlig ute, er bare en mnd til folk begynner å trenge sommerhjelp/ vakter send inn åpne søknader overalt, helst tropp opp selv og lever den eller hør med bekjente
Gjest Quake Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg søkte direkte til kommunen for å få sommerjobb alle 3 gangene jeg hadde det. Det var via parkvesenet.
otilie Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2012 har prøvd det meste ingen bekjente som har noe å komme med :/ blæh vil levere flere åpne søknader, men får ikke mulighet til det før i juni.. veit ikke om det er for seint?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Tidlig ute? Jeg synes du er veldig sent ute. Mange (de fleste?) sommerjobber utlyses i januar og februar... 2
otilie Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2012 Jeg søkte direkte til kommunen for å få sommerjobb alle 3 gangene jeg hadde det. Det var via parkvesenet. ringte du dit eller stakk innom eller sendte du mail eller hva? kommunen har ikke noen utlyste sommerjobber heller :/ bortsett fra noe greier som nekker/bygg og det har jo ikke jeg kompetanse til... mora mi jobber i kommunen, men hu har aldri klart å få tak i noe sommerjobb til meg der...
Ixnay Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Leste at manpower og andre vikarbyråer hadde mange. Har du søkt på slike sider?
hakunamatata Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Vil vel si du egentlig er sent ute. Men har du ikke mulighet til å møte opp der du vil søke, kan du jo prøve å ringe rundt i området, sende søknad og cv over mail f.eks?
otilie Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Leste at manpower og andre vikarbyråer hadde mange. Har du søkt på slike sider? jupps. hadde mange oppdrag fra adecco en sommer for noen år siden. stakk innom de ifjor en gang men da hadde de ingenting. har oppdatert profilen min der inne igjen, men har ikke fått høre noe. De vet jeg har jobbet der før, og jeg har gode referanser. Manpower har jeg snakket med også ifjor, men de hadde heller ingenting. Men skader vel ikke å prøve igjen iår. Og for de som syntes jeg er sent ute, så startet jeg jo i midten av februar. Men jeg trodde det skulle være tidlig nok :S syntes liksom det var enkelre å skaffe seg sommerjobb før. nå finner jeg liksom ingenting, og ingen har ringt meg tilbake eller noe.. selv om det er flere måneder siden jeg søkte på visse steder. blæh!!! Endret 8. mai 2012 av otilie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå