Lykkelitenen Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg ser stadig flere bloggere som reklamerer for britique.com, en nettside som selger flere store og kjente merkevarer. Jeg sitter og ser på MAC-produkter og reagerer på at noen av produktene de selger faktisk er dyrere enn i bbutikk, noe som er motsatt av det jeg hadde forventet. Er det noen som har erfaringer med siden og vet om dette er untaket fremfor regelen? Produktet jeg reagerer på er 217-børster som koster 199 på nettsiden og 195 i norsk butikk. Også ppro lonwear consealeren er dyrere på nettsiden enn i butikk... Endret 8. mai 2012 av Lykkelitenen
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 På Heidi Øksendal-forumet er det drøssevis av jenter som har hatt store problemer med denne nettbutikken. (Har ingen erfaring selv, da...)
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Der har jeg faktisk ikke sjekket :S Da skal jeg sjekke forumet ut Kom foresten på at jeg vant ett solpudder og en lipgloss som var sponset fra siden. Solpudderet er bra, men lipglossen har ikke blitt brukt ettersom det lukter og smaker skikkelig ekkelt, mint med en bismak av noe som er skikkelig ekkelt. Googlet lipglossen, men ingen har kommentert lukten og smaken annet enn at den lukter mint.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Som Belle sier er det flere i HØ-forumet som har hatt veldig negative erfaringer. Og en ting Heidi Øksendal (butikksjef for MAC) selv reagerte på er at Britique.com starter å selge produkter fra kommende MAC-kolleksjoner før de i det hele tatt er sluppet i butikkene. Det vil si at Britique tar imot bestillinger og får betaling før de i det hele tatt har varen på lager. Vanvittig uprofft.
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2012 Leste det nettopp og ble rett og slett litt provsert. En ting er å legge av varer, men å faktisk ta bestillinger og ta seg betalt er bare... bak mål. Laaaaangt bak mål.
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2012 Var foresten inne på facebook-siden deres og ser mange etterlyser pakkene sine. Er også en unskyldning som går igjen, nemlig at pakkene er kommet i retur fra Norge... Hvordan kan det samme skje med så mange, da begynner man jo å lure... Flere som har erfaring med denne nettbutikken?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Anbefaler alle som har vurdert å handle fra Britique å lese dette.
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2012 Veldig enig med AB, samt sjekke ut forumet til heidi Øksendal og facebooksiden til Britique!
Ksteigen Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Ksteigen Jeg fraråder på det sterkeste å bruke Britique. Jeg har ikke opplevd maken til dårlig service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå