Tropic Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Har sett og liker: Hellcats Pretty little liars 2 broke girls make it or break it Gossip girl Hart of dixie Flere skikkelig jente-girly serier?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Da kommer du til å like Privileged, Suburgatory og Cougar Town!
Tropic Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2012 Da skal jeg teste ut Privileged og Suburgatory, Couger Town har jeg sett
Anglofil Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Dawson's Creek Gilmore Girls Sex and the City Ally McBeal Beverly Hills 90210 Cold Feet Nynne Ugly Betty Mvh Yvonne
Gjest Elyssa Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Beverly hills 90210 Frustrerte fruer/desperate housewives Greys anatomy Private practice
miaw Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 sex og singelliv! ingen over, ingen ved siden. Også elsker jeg new girl
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Den nye serien GCB synes jeg er ganske artig. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 GCB er gøy the secret circle er ok underholdning men new girl er den dårligste serien på evigheter.anbefaler ikke
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Cold Feet Mvh Yvonne På hvilken måte er det en jente-jente serie ?
skreppamedleppa Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 De jeg kom på i farten som ikke er nevnt Lipstick Jungle My So Called life Veronica Mars United States of Tara
Anglofil Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 På hvilken måte er det en jente-jente serie ? Jeg synes vel ingen er "jente-jente" serie, rett og slett fordi mange av seriene som er nevnt her ser jo menn på også. Men jeg tar bare utgangspunkt fra de menn jeg kjenner, som mener at det er en "jenteserie". Nå synes jeg egentlig slike skiller er en smule tåpelige, men sånn er det nå engang. Uansett, serien byr på alt det de andre seriene som er nevnt her byr på, nemlig drama, romanser, en dose komedie osv. Mvh Yvonne
Tropic Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg har sett flesteparten av seriene faktisk Med The Secret Circle skal jeg teste ut nå! Forresten elsket jeg Lipstick Jungle, men dessverre bare 2 sesonger Var en serie som lignet veldig på den, var også 3 og 4 kvinner, hmm, ikke sex and the city, lurer på om det bare var 1 sesong av den også, hun ene var iallefall filmprodusent eller noe, noen som vet hva den het? = fant ut at denne het Cashmere Mafia og at jeg blandet litt om hva den handlet om, men iallefalld en jeg tenkte på! Endret 9. mai 2012 av Tropic
Caramela Skrevet 11. mai 2012 #18 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Jeg antar at du vil like Jane by design og LA Complex Og som nevnt overfor: Lying game og Privileged! Endret 11. mai 2012 av Caramela
Jadzia626 Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 De jeg har sett er: Sex and the City, syns ikke den var så veldig. Gossip Girl, liker den veldig godt selv om jeg nok er i feil aldersgruppe. Pretty Little Liars, har sett litt, den er ok så langt. Desperate Houswives, mer min aldersgruppe, og ganske morsom The L Word, handler om en vennegjeng med lesbiske damer, veldig bra serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå