kulu-kulu Skrevet 8. mai 2012 #21 Skrevet 8. mai 2012 Synes Mathea er tøffere enn Martine . Ville gått for Mathea
Gjest MarthaMyDear Skrevet 8. mai 2012 #25 Skrevet 8. mai 2012 Jeg heter Martine til mellomnavn... Alltid hatet det etter at mora mi putta det på da jeg var 6.... Takk for tips, vil da herved bytte til Mathea.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2012 #26 Skrevet 8. mai 2012 oldemor het mathea, og det var oppe til vurdering for vår jente også. Mathea er mye finere enn martine. 1
Chloe- Skrevet 8. mai 2012 #27 Skrevet 8. mai 2012 Jeg heter Martine til mellomnavn... Alltid hatet det etter at mora mi putta det på da jeg var 6.... Takk for tips, vil da herved bytte til Mathea. Hvorfor det? Er jo like mange stemmer for Martine her...
Petra75 Skrevet 9. mai 2012 #29 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Mathea. Jeg syns Martine er et av motenavnene som har blitt litt oppbrukt de siste årene. Endret 9. mai 2012 av Petra75
Lilliani Skrevet 9. mai 2012 #30 Skrevet 9. mai 2012 Den var vanskelig altså! Men tror jeg ville valgt Mathea. Men begge navnene er nydelige!
kaprifolen Skrevet 9. mai 2012 #31 Skrevet 9. mai 2012 Hvorfor det? Er jo like mange stemmer for Martine her... Fordi hun hater navnet Martine.....? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #32 Skrevet 9. mai 2012 Med sånne navn risikerer man at dattera ender opp innen shipping eller noe. Velg noe mer jordnært.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #33 Skrevet 9. mai 2012 Hva er greia med alle hipstermødrene nå til dags? Ta nå å gi barnet ditt et normalt navn. Martine funker. Mathea not so much. De var ganske så "hipster" fra 1880!
Gjest imli Skrevet 9. mai 2012 #35 Skrevet 9. mai 2012 Er ikkje greia med "hipster" at ein tar i bruk namn (og andre ting) som var populære før som ein del av "stilen"? Er i alle fall det eg ser for meg med "hipster", litt sånn "fyrst på marknaden med å ta i bruk gamle moter før det vert populært blant massene"... Ikkje at Mathea er eit godt val då, det har vel vore poppis i ein del år no. Olga er kanskje eit betre val?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mai 2012 #36 Skrevet 9. mai 2012 Jeg liker Mathea bedre enn Martine. Synes Martine er så hardt, og det skiller en bokstav fra å være et mannsnavn. Mathea er jo et gammelt navn som var mye brukt tidligere. Vakkert, synes jeg
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #37 Skrevet 9. mai 2012 Jeg liker Mathea bedre enn Martine. Synes Martine er så hardt, og det skiller en bokstav fra å være et mannsnavn. Mathea er jo et gammelt navn som var mye brukt tidligere. Vakkert, synes jeg Som Mathea og Matheo? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #38 Skrevet 9. mai 2012 Jeg synes begge navnene er typisk "blond og søt jente"-navn! Liker bedre harde navn. Åse, Ingrid, Astrid osv :-)
-Jiinxs- Skrevet 9. mai 2012 #39 Skrevet 9. mai 2012 Martine av de to alternativene. Selv synes jeg Thea er et fint, etterfølgt av et mellomnavn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå