Surriball Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Åh, det var vanskelig å velge! Jeg tror jeg liker Mathea best, men samtidig syns jeg det er litt sært. Like mye, fine navn begge to.
challenger Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Hvis jeg MÅ velge blir det Martine, men liker egentlig ingen av dem for jeg er generelt ikke glad i jentenavn på M. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Hvilke av navnene synes dere finets? Martine. Jeg har ikke noe sans for Mathea, merkelig nok. Jeg syns MatheO er ett nydelig navn! 1
Gjest Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Martine! Mathea får meg til å tenke på Amathea :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Hva er greia med alle hipstermødrene nå til dags? Ta nå å gi barnet ditt et normalt navn. Martine funker. Mathea not so much. 3
Solskinnsbolla Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Hvilke av navnene synes dere finets? Mathea
hakunamatata Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 Har aldri hørt Mathea før egentlig, men veldig fint
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 Hva er greia med alle hipstermødrene nå til dags? Ta nå å gi barnet ditt et normalt navn. Martine funker. Mathea not so much. Mathea er da et gammelt norsk navn som har blomstret opp i det siste. Ikke så mye hipster over det, all den tid det har blitt veldig populært igjen.. TS: Personlig ville jeg gått for Martine, det er ikke like mye brukt nå som Mathea. Selv om jeg liker begge veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå