Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner den ikke. Noen som vet om det finnes overhodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ja! Hvorfor fant ikke jeg det selv da? Har søkt og søkt.

Takk snille deg :)

Skrevet (endret)

Jeg googlet bare Open Office og vips.

Koslig å kunne hjelpe ;)

Endret av Kårky
Skrevet (endret)

Jeg googlet bare Open Office og vips.

Koslig å kunne hjelpe ;)

Det gjorde jeg også, men jeg har nok valgt feil sider da jeg fant den. Min pc ville ihvertfall ikke ta dem, men dine linker funket.

Jeg trodde det var mail på denne samme som med vanlig Office, men det var det jo ikke. Eller er det jeg som har kløna igjen?

Endret av Capricorn
Skrevet

Er ikke noe mail integrert i OO. Prøv Thunderbird :)

Skrevet

Er ikke noe mail integrert i OO. Prøv Thunderbird :)

Der fikk jeg ned den også. Takk :)

Skrevet

Er vel litt sent ute nå, men jeg ville anbefalt LibreOffice fremfor OpenOffice. Akkurat nå er de nok veldig lite, men jeg synes det er like greit å bytte med én gang.

Skrevet

Er vel litt sent ute nå, men jeg ville anbefalt LibreOffice fremfor OpenOffice. Akkurat nå er de nok veldig lite, men jeg synes det er like greit å bytte med én gang.

Det var egentlig kun mailen jeg hadde bruk for, men takk for tipset. Trodde det var mail med på OpenOffice. Hva er det som er bedre med Libreoffice?

Må mase om noe annet også. Hvordan får jeg merket avsendere som er spam som søppelpost? Det er veldig lett i Outlook, men finner ikke den funksjonen i Thunderbird.

Skrevet

Det var egentlig kun mailen jeg hadde bruk for, men takk for tipset. Trodde det var mail med på OpenOffice. Hva er det som er bedre med Libreoffice?

Det går mest på lisensen og fremtiden til prosjektet. Sun, som laget OpenOffice, ble for et par år siden kjøpt opp av Oracle, som siden har strammet inn på (noen vil si sabotert) mange av open source-prosjektene sjappa har drevet med. Mange uavhengige utviklere av kontorpakken har sagt nei til å samarbeide med Oracle, og gått videre på egen hånd med LibreOffice, som er en såkalt fork av programmet. Det spås av OpenOffice vil etterhvert sakke akterut og kanskje etterhvert havarere fullstendig som følge av dette.

• Liker 1
Skrevet

Det går mest på lisensen og fremtiden til prosjektet. Sun, som laget OpenOffice, ble for et par år siden kjøpt opp av Oracle, som siden har strammet inn på (noen vil si sabotert) mange av open source-prosjektene sjappa har drevet med. Mange uavhengige utviklere av kontorpakken har sagt nei til å samarbeide med Oracle, og gått videre på egen hånd med LibreOffice, som er en såkalt fork av programmet. Det spås av OpenOffice vil etterhvert sakke akterut og kanskje etterhvert havarere fullstendig som følge av dette.

Da lærte jeg noe idag også, takk! :)

(+ Mine Innlegg)

Skrevet

Se der ja. Takk igjen. Lete selv er noe dritt skjønner du. Eller dvs jeg er litt kløne.

Nå er det bare å se om jeg får søppelpost da.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...