bobbi Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Har noen prøvd å fjerne sånne selv, eller blir neglene fullstendig ødelagt? Har sett at det finnes produkter som dette, men er usikker på om det fungerer...
Wonders Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 jeg hadde dette i 2 år i strekk, og noen ganger frøvde jeg å fjerne selv, det ble noen ganger revet opp under ja. Hos salongene fikk man bare et beger man la hendene i og da gikk akrylen sagte men sikkert i oppløsning. Vet ikke om det er kommet noe bedre på markedet etter dette jeg...
Gjest Carmelita Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Bruk aceton, får kjøpt på apoteket. Acrylnegler ødelegger dine egne uansett, ettersom neglen files ned før acrylen legges på. Har prøvd alt av falske negler tidligere. Eneste som funket var Abameme (tidligere het dette ABC for nails). Mine negler er sterkere og finere nå enn noen gang.
bobbi Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar Huff, blir de helt ødelagte altså? Hun sa de ville bli helt vanlige igjen... Jaja, da lurer jeg jo veldig på hvor man får kjøpt Abameme, på nett eller i butikk
Gjest Carmelita Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Var litt rask der. Abameme er en salong hvor de har en annen type falske negler, resinnegler. Disse skader ikke neglene. Søk opp Abameme på nettet så kan du lese om det. Neglene mine har i allefall blitt kjempesterke og fine etter å ha hatt resinnegler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå