AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hells Kitchen startet i kveld halv 9 og ble så skuffet da JP ikke var der Jeg likte ikke han nye. Jp er jo så morsom synes jeg. Digger han. Vel hva synes dere om 1 episode da? Jeg elsker HK
Gjest Kim Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Skuespill fra ende til annen. Likte de orginale episodene av Kitchen nightmares langt bedre. Gordon Ramsay har mer å by på enn brøleape versionen vi ser i HK. Jeg vil se Ramsay presentere maten han lagde da han var ung og ambisiøs.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg ser heller Top Chef der maten står i fokus. Hells Kitchen er jo bare en skrikekonkurranse
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Det er ikke skuespill, men det er arrangert, og da mener jeg at produsentene velger ut folk som kan lage mat, folk som ikke kan lage mat, folk som atpåtil har en j*vlig personlighet. Så kaster de noen av de med et par skruer løs sammen med resten, og resultatet blir gode seertall, vanskeligere ennn det er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå