Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve en mineralfoundatiom uten det beryktede stoffet bismuth.

Noen som har prøvd det? De reklamerer med at den er veldig lett. Blir litt redd for at dekkevnen da forsvinner. Noen som har prøvd.

Jeg bruker idMinerals nå. Men jeg trenger ALL dekkevne jeg kan få, grunnen sprengte blodkar, pigmentflekker og andre uhumskheter!

Stakkars huden min! :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt tikei i to år og er godt fornøyd. Brukte før everydayminerals, som jeg syntes fungerte godt, men lang leveringstid og toll gjorde at jeg byttet til tikei, og angrer ikke på det. Har forsøkt bareminerals, men syntes den var noe herk, tror jeg reagerte på bismuthen da jeg klødde og fikk veldig irritert hud.

Uansett, jeg har egentlig veldig sensitiv hud som lett blir rød og skjoldete, og acne oppå der igjen. Jeg syns dekkevnen er ganske god, trenger ikke bruke dekkstift eller lignende. Eneste jeg sliter med er at det ikke sitter på meg hele dagen, da mener jeg at på kvelden har det blitt borte hvor huden er fetere, og dette er noe jeg sliter med på alt jeg har prøvd. Fordelen med tikei er jo at de har opprettet norsk nettbutikk, så en slipper toll, de har rask levering, har god pris og god dekkevne. Den kjennes lett på, men bare ha på et ekstra lag der du føler du trenger mer dekkevne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan holde en knapp inne for Mineral Hygienics. Synes dekkevnen er god og den kjøpes i Norge, f.eks HER.

Her i sør hvor jeg bor var jeg innom en salong som solgte startkitet deres og fikk forsikret meg om at fargene stemte :)

Inneholder IKKE bismuth, men påstår tvert imot å være ganske rent og fint. Hadde jeg ikke hatt så tørr hud så hadde jeg brukt det oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...