Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er naturlig lys, men har hatt mørkt farget hår i mange år. Nå skal jeg bli lys igjen. Har tatt avfarging èn gang og striping to ganger. Saken er nå at det som fortsatt er igjen som er mørkt er blitt veldig orange. Kan jeg gå til frisøren og spørre om flere striper, men en kaldere farge på det som er orange. Er dette mulig å gjøre noe med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er ikke frisør, men har skiftet fra blondine til brunette og tilbake igjen tre ganger. Var et en frisør som gjorde avfargingen og stripingen??? Jeg ville ikke akkurat si at det er en god måte å bli blond på...

Edit: Men ja, du burde gå til frisør og få kaldere farge på det som er oransje :)

Endret av ssecret
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke frisør, men har skiftet fra blondine til brunette og tilbake igjen tre ganger. Var et en frisør som gjorde avfargingen og stripingen??? Jeg ville ikke akkurat si at det er en god måte å bli blond på...

Edit: Men ja, du burde gå til frisør og få kaldere farge på det som er oransje :)

hvordan skal man ellers bli blond hvis man ikke skal verken avfarge eller stripe??

hvordan gjorde du det? :)

ts

Skrevet

hvordan skal man ellers bli blond hvis man ikke skal verken avfarge eller stripe??

hvordan gjorde du det? :)

ts

Hvis man avfarger det, må man som regel farge det etterpå. Etter avfargingen kunne du f.eks tatt en mørkblond/lysbrun farge i, og deretter stripe det. Det har jeg gjort, men det ble ikke så bra fordi jeg gjorde det selv :balltre:

Det som fungerte best var å stripe det to ganger :) Etter det var det blondt igjen :)

Du kan jo kjøpe en sterk, lilla shampo på frisørsalong for å få vekk det oransje hvis du egentlig liker fargen din nå. Det funker kjempebra :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man avfarger det, må man som regel farge det etterpå. Etter avfargingen kunne du f.eks tatt en mørkblond/lysbrun farge i, og deretter stripe det. Det har jeg gjort, men det ble ikke så bra fordi jeg gjorde det selv :balltre:

Det som fungerte best var å stripe det to ganger :) Etter det var det blondt igjen :)

Du kan jo kjøpe en sterk, lilla shampo på frisørsalong for å få vekk det oransje hvis du egentlig liker fargen din nå. Det funker kjempebra :)

Jeg avfarget det og selvsagt tok de en annen farge i, ellers ville det jo vært knall gulrot. Og så stripet jeg det et par ganger etter dette. Saken er at den fargen som ble lagt i etter avfargningen er på vei til å gå ut og det varme skinner igjennom. Så derfor jeg lurer litt på om denne fargen kan bli kald igjen samtidig som jeg striper det andre??

ts

Skrevet

Jeg avfarget det og selvsagt tok de en annen farge i, ellers ville det jo vært knall gulrot. Og så stripet jeg det et par ganger etter dette. Saken er at den fargen som ble lagt i etter avfargningen er på vei til å gå ut og det varme skinner igjennom. Så derfor jeg lurer litt på om denne fargen kan bli kald igjen samtidig som jeg striper det andre??

ts

Aah :) Det var jo godt. trodde du gikk rundt som sola selv nå. Farging og striping på en gang går fint det. Har gjort det selv. Men som sagt - en sterk lilla shampo fra frisørsalong(ikke fra vita, de er ikke sterke nok) fjernet gultoppen min en gang :) Mitt hår var virkelig gult. Jeg tok shampoen i som en hårkur og lot den sitte i mens jeg følgte med. Skal j0o egentlig bruke den som vanlig shampo, men som sagt så var det mye gult som skulle vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...