AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Herregud, hvorfor er det alltid sånn at man møter på eksene sine når man ser helt forj*vlig ut? Møtte eksen min på butikken isted. Det er 10 år siden vi var sammen - var sammen med ham når jeg var 16, men han er liksom litt "the one that got away". Og jeg kom selvfølgelig rett fra trening. Svett og jævlig, i treningstøy, med håret til alle kanter og uten sminke. Har møtt han to ganger tidligere etter at det ble slutt. Den ene gangen på apoteket med influensa, den andre gangen på vei til jobb - i en veldig usjarmerende uniform. Andre som har opplevd på at alt som kan gå galt, går galt?
Gjest finurlig Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Haha det slår aldri feil! Har møtt eksen når jeg stod midt i kassekøen på Rimi i feber-eufori og grepet stramt rundt en pose ostepop, med pysjbukser og hjemmestrikket skjerf. Tipper han angret godt på at det ble slutt da... 1
violet92 Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Ja, når jeg skulle på date med Drømmefyren med stor D så gikk alt galt. Vi skulle på kino, jeg gikk rundt med en lang remse av dopapir under skoen som jeg ikke hadde lagt merke til, når han prøvde å ta hånden min skvatt jeg på grunn av noe på filmen så hånden min spratt opp mot ørene mine. Han tok det som et avslag. Filmen var så kjedelig at han sovna. Jeg måtte gå gjennom ganske mange runder med hva jeg hadde gjort galt, siden karma måtte straffe meg på den måten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå