AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei Har truffe en veldig snill og god mann. Han er usikker på meg (ja, jeg gjorde noe som føltes rett der og da)og om han vil ha noe forhold til meg.. Jeg har fortalt han at eg har føleslser for han...Han er usikker på om han har tillit til meg... Mitt spørsmål blir da: skal jeg ikke ta kontakt og la han få tenke seg om i fred eller skal eg sende mlder til han? Takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hei Har truffe en veldig snill og god mann. Han er usikker på meg (ja, jeg gjorde noe som føltes rett der og da)og om han vil ha noe forhold til meg.. Jeg har fortalt han at eg har føleslser for han...Han er usikker på om han har tillit til meg... Mitt spørsmål blir da: skal jeg ikke ta kontakt og la han få tenke seg om i fred eller skal eg sende mlder til han? Takker for svar! Hmm, ikke lett å si Gjør det du føler for, gi han litt tid så ser du raskt hvordan han er.. At han ikke tar så mye kontakt trenger ikke bety at han ikke liker deg heller, men det er ikek så mange som liker å bli "masa" på
Steinar40 Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Hei Har truffe en veldig snill og god mann. Han er usikker på meg (ja, jeg gjorde noe som føltes rett der og da)og om han vil ha noe forhold til meg.. Jeg har fortalt han at eg har føleslser for han...Han er usikker på om han har tillit til meg... Mitt spørsmål blir da: skal jeg ikke ta kontakt og la han få tenke seg om i fred eller skal eg sende mlder til han? Takker for svar! Hva har du gjort som gjør at han ikke stoler på deg?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 jeg sa etter to uker at jeg ikke fortsette. men angret meg og tok kontakt igjen etter en mnd....
Gjest Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Da er det kanskje ekstra viktig at du viser at du er intr,men prøv å hold en balansegang så du ikke virker masete.
Steinar40 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 jeg sa etter to uker at jeg ikke fortsette. men angret meg og tok kontakt igjen etter en mnd.... Forutsatt at du nå virkelig vet hva du vil, så kan du vel ikke gjøre mye annet enn å være litt tålmodig og la han få bestemme seg. Men du kan selvfølgelig spørre han samtidig som du forsikrer om at du nå vet hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 den balansegangen er vanskelig... han vet eg har følelser.....
Steinar40 Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 den balansegangen er vanskelig... han vet eg har følelser..... Ja, du kan nok ikke gjøre mye annet enn å se hva som skjer. Uansett er det ingen vits i å satse på noen som er usikker. Tro meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå