Gå til innhold

Begynner å bli oppgitt, klarer ikke skaffe meg en eneste date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i løpet av livet mitt vært på 3 dates, ble sammen med to av jentene jeg traff (varte mellom 1-4 måneder). Utenom disse 3 har kun 1 jente vist at hun har vært interessert i meg. (Noe jeg ikke forstod før det var for sent siden hun var den første jenta som var interessert og jeg synes bare at hun oppførte seg rart; hvorfor ville hun henge med meg hele tida og lo av alt jeg sa liksom ^^)

Den siste måneden har jeg begitt meg ut på nettdating igjen, men desverre med lite hell. Har sendt meldinger til sikkert 15 jenter og kun 1 har gitt respons, for så å slutte å ta kontakt etter den første meldingen.

Begynner å bli lei av å være ensom og har bare lyst å finne noen å være glad i, bry meg om og være en super kjæreste for. Hvorfor må det være så vanskelig? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Bella111
Skrevet

jeg har et spørsmål til deg ang nett dating. hva slags profil har du? hva slags bilde har du? dette er viktig.

jeg feks når jeg leser en profil å det står han vil treffe damer fra 16 og oppover avslår jeg personen med engang.

AnonymBruker
Skrevet

Har fått hjelp her inne med profil tidligere så tror den skal være grei, bilde er også bra synes jeg.

Gjest Bella111
Skrevet

du må nok sende flere enn 15 meld for ¨å få bra respons tror jeg.

jeg får ganske bra respons på profilen min har fått det hele tiden.å er jo noen som fenger langt mer enn andre i hva dem skriver til meg og hvordan dem ser ut og hva slags profil tekst dem har.

Skrevet

Har i løpet av livet mitt vært på 3 dates, ble sammen med to av jentene jeg traff (varte mellom 1-4 måneder). Utenom disse 3 har kun 1 jente vist at hun har vært interessert i meg. (Noe jeg ikke forstod før det var for sent siden hun var den første jenta som var interessert og jeg synes bare at hun oppførte seg rart; hvorfor ville hun henge med meg hele tida og lo av alt jeg sa liksom ^^)

Den siste måneden har jeg begitt meg ut på nettdating igjen, men desverre med lite hell. Har sendt meldinger til sikkert 15 jenter og kun 1 har gitt respons, for så å slutte å ta kontakt etter den første meldingen.

Begynner å bli lei av å være ensom og har bare lyst å finne noen å være glad i, bry meg om og være en super kjæreste for. Hvorfor må det være så vanskelig? :/

Da jeg så denne tråden før jeg klikket inn, tenkte jeg "han må sikkert være mann". Det stemte. Er det rart man begynner å hate kvinnfolk?

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

Da jeg så denne tråden før jeg klikket inn, tenkte jeg "han må sikkert være mann". Det stemte. Er det rart man begynner å hate kvinnfolk?

hvorfor det? jeg forstår ikke at det ts skriver skal være grunnlag til kvinnehat....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det JEG lurer på er hvorfor forholdene bare varte fra 1 - 4 mnd...

Er det noe spesiell grunn til det? Og har det også noe og si ift til hvordan du møter nye?

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du tar kontakt siden du får så liten respons. Får du ikke noen svar i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Og her sitter jeg, dame på 30 år som alltid har vært singel. Hvorfor må det være så vanskelig? Er det rart man begynner å hate menn?

• Liker 3
Gjest Bella111
Skrevet

er det rart folk er singel når man hater det kjønnet man er interessert i. :filer:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her,

Grunnen til at forholdene var så korte er fordi med den første kjæresten turde jeg ikke eskalere fysisk fordi hun selv var så tilbakeholden (og pga min sosiale angst var jeg allerede kjempenervøs for å gjøre noe så det hjalp ikke når hun i tillegg var tilbakeholden) og det endte opp med at hun følte mer at vi var venner etter hvert og dermed ikke ville fortsette.

Det andre forholdet var et avstandsforhold som sikkert var dømt til å feile fra starten av. Vi var oppe i skyene i starten når vi var forelsket men da det gikk over etter noen måneder så fant vi ut at det var mer begjær enn følelser i bildet og vi klarte ikke å holde en samtale gående engang så vi sluttet av forholdet.

Får ingen svar Anna S. Kun fra hun ene dama men hun sluttet å svare etter at hun spurte hva jeg så etter og jeg svarte.

Gjest Bella111
Skrevet

ts du må skrive til flere enn 15 stykker!

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Er egentlig ikke flere jeg er interessert i fra mitt bosted på denne nettdatingsida :/ Resten er enten ikke attraktive i mine øyne eller så har de ett eller flere barn. Skulle aldri betalt for noe medlemskap :(

Gjest Bella111
Skrevet

TS her

Er egentlig ikke flere jeg er interessert i fra mitt bosted på denne nettdatingsida :/ Resten er enten ikke attraktive i mine øyne eller så har de ett eller flere barn. Skulle aldri betalt for noe medlemskap :(

da får du begynne å date uten for nettet.

Gjest Anna.S
Skrevet (endret)

Får ingen svar Anna S. Kun fra hun ene dama men hun sluttet å svare etter at hun spurte hva jeg så etter og jeg svarte.

Hm.. da tror jeg virkelig du må gjøre noe med måten du kontakter damene på :) Det er jo sånn med nettdating at når man kontakter noen så er det førsteinntrykket og vi vet jo hvor stor betydning første inntrykket har. Viser du at du er lei, ikke tror du får svar etc så gidder dem ikke kaste bort tid på deg.

Du må selge deg selv. Vise hvem du er og hva du søker uten å være for fremtont.

Endret av Anna.S
AnonymBruker
Skrevet

Du må selge deg selv. Vise hvem du er og hva du søker uten å være for fremtont.

Det er bare tull; Ikke bruk for mye tid på førstemeldingen. Som du allerede har erfart er nok svar-raten for en gjennomsnittlig mann godt under 1/10, og da blir det tullete å bruke lang tid på en god førstemelding. Jeg anslår at det som avgjør hvorvidt du får svar er 70% bilder, 20% profiltekst, og 10% hva du skrev (om du ikke er en sexfiksert/svada-melding da).

Jo mer arbeid du legger i en førstemelding, jo mer frustrerende blir det selvfølgelig når de ikke svarer. Dessuten kan du risikere at folk svarer kun fordi de synes meldingen var bra, og hadde litt dårlig samvittighet for å ikke svare på en så gjennomtenkt melding. De svarer da ikke på de neste meldingene som du også har fått erfart.

Dere jenter kan nekte hvor mye dere vil på hva jeg skriver, men dere hadde skjønt det om det var dere selv som brukte timesvis på å skrive meldinger til folk som ikke svarer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt meldinger til sikkert 15 jenter og kun 1 har gitt respons, for så å slutte å ta kontakt etter den første meldingen.

Send flere :) Og ikke skriv så veldig langt til å begynne med. Bare korte meldinger, type "Hei, hvordan går det? Jeg heter AB." Eventuelt kan du kommentere noe morsomt/interessant i profilteksten hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk for mye tid på førstemeldingen. Som du allerede har erfart er nok svar-raten for en gjennomsnittlig mann godt under 1/10, og da blir det tullete å bruke lang tid på en god førstemelding.

^ What (s)he said.

Ikke legg mye arbeid i førstemeldingen. Hvis ei jente synes du er interessant, så vil hun svare. Når ei jente svarer på en helt ordinær melding, vet du at hun er interessert i deg, og ikke bare vil svare fordi du kom med en morsom vits eller kommentar, eller får dårlig samvittighet for å ikke svare en som la så mye arbeid i meldingen sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Virker ikke lei eller desperat i meldingene jeg sender, muligens jeg bare er stygg siden det er få som engang gidder å se på profilen min etter jeg har sendt dem melding. Er bare så kjipt at ingen gidder å bli bedre kjent med meg for jeg er en kjempegrei fyr og hadde vært den beste kjæresten dem noensinne hadde hatt.

Jeg trenger liksom bare sjangsen for å vise hvem jeg er men det får jeg ikke :/

AnonymBruker
Skrevet

Legg litt arbeid i å finne et godt profilbilde i stedet for å bruke tid på å finne på noe interessant å skrive i førstemeldingene :) Selv om man ikke ser ut som David Beckham kan man se attraktiv ut på på et godt bilde.

Eventuelt kan du kjøre bildeløs profil. Hvis du likevel har album vil du merke at mange går inn og sjekker profilen din av nysgjerrighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...