AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Noen andre som har opplevd lignende? Etter jeg sluttet på p-piller har jeg gradvis fått flere og flere svarte ganske lange hår under haka, øverst på halsen.. er sikkert hundre hår til sammen... frkytelig sjenerende!! Noen som har opplevd lignende???
Gjest Indra Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg tror det er noen som troller veldig her i dag.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Pinsett, og plukke, plukke, plukke. Eller, kost over det med høvel når du dusjer.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 første jeg tenker er pcos. ikke at det trenger å være det.men jeg hadde dratt til legen for å sjekke hvordan det sto til med hormonene. kan være du har for mange mannlige hormoner i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Eller få det fjernet med laser eller hva det nå er de bruker.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Jente 23 her. Etter at jeg sluttet med p-piller for 3 år siden, har jeg fått noen mørke hår ytterst på haka. Har også noen mørke hår rundt brystvortene. Hater det. Napper de vekk så ingen ser de. P-piller klusser med hormonene våre, og mange flere unge jenter hadde nok hatt samme problem om ikke p-piller hadde eksistert. Tror heller ikke jeg har pcos da jeg har regelmessig mensen og er tynn. Slutt å rop troll bare noen poster om den litt "usannsynlig" problemstilling. Det finnes nok mange som er plaget med dette. Skjerpings! 2
LeaMichele Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 jeg har ikke hundre hår, men jeg plukker flere fra haka og halsen hver uke. har ingen andre råd enn å plukke dem. og kanskje sjekke med legen siden du hadde så mye. uansett er det ikke så unormalt som noen vil ha det til, er kanskje bare ikke så mye snakka om
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Takk for svar alle sammen:) Ønsker å fjerne de med laser hvis det ikke er noe annet å gjøre, evt begynne på p-piller igjen etterhvert - for jeg hadde aldri disse hårene mens jeg gikk på p-piller. Men vi er prøvere, og det kan ikke kombineres med hvergen p-piller (såklart) eller laser...... Føler det er fryyyktelig mange hår å skulle nappe:( har bestilt meg time hos gynekolog, for å høre hva han sier,,,om dt kan være pcos, eller evt noe annet..... har regelmessig mens, eggløsning og ble sist gravid på 1 pp..... Godt å hære at jeg ikke er helt alene.... Noen som har prøvd å bleke slike hår,forresten?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er jente 27 og har 4-6 svarte hår som vokser ut på halsen. Napper de med pinsett. Har også noen hår rundt navlen og brystvortene, men disse tar jeg også med pinsett. Ble utredet for PCOS, men de fant ingenting. Noen av oss jenter har vel litt mer hårvekst enn andre, sånn er det bare.. :-/
LeaMichele Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Hvis du ikke ender opp med å bleke de, kanskje en liten elektrisk øyebryns former hadde vært noe? Jeg bruker det noenganger på halsen også. Isteden for å måtte mappe dem.
rastløs_89 Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Hvorfor ikke bare begynne på p-piller igjen hvis dere får hår?!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Hvorfor ikke bare begynne på p-piller igjen hvis dere får hår?! Har ingen planer om å påføre meg selv dype depresjoner for å fjerne noen hår. TS her er forøvrig prøver, så det er en grunn i seg selv
Kvist Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Hva med å få dem trådet eller vokset vekk? Funker fint i kombinasjon med prøving i hvertfall, særlig om du får en time som ikke er akkurat rundt EL, det gjør nemlig vondest da Mange frisører med arabisk opprinnelse er gode på tråding, jeg synes det er veldig mye bedre enn voksing og de må gjerne tråde både bryn, overleppe og hake på meg. Da er alt borte vekk på noen minutter og det koster veldig lite i forhold til voksing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå