AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 hva er lønnen på bensinstasjon? tarifflønn altså.... og hva er de forskjellige tilleggene? hvor hører de til? handel og kontor? vil se om det lønner seg å melde meg inn
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg fikk 120kr i timen som 19-20-åring, og tillegg på 28 kr timer lørdag og søndag etter kl.18. Den bensinstasjonen går i underskudd år etter år (har et moderfirma som redder de), så det kan være jeg bare har vært ekstra uheldig. Tariff fikk jeg ikke.
Gjest Mahareth Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Min søster jobber på bensinstasjon nå, og hun har 125 kr/t. Fagforeningen er handel og kontor, ja. Lønnstrinn 1 gjennom deres tariff er nå på 132,61 kr/t.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 vet du hva de får i tillegg og slikt? etter kl 18, lør, osv.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 på shellen får vi 164 kr timen på nattevakt og 146 på dag\kveld vakt men dette varierer fra eier til eier. vil du ha best lønn og ikke trenge noe utdannelse ville jeg satset på å bli vekter der stiger man raskt i lønn og er generelt LITE arbeid
Gjest barista Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Jeg sluttet akkurat på Esso sist måned. Der fikk jeg 126,75 kr timen. På nettene hadde vi ett tillegg på +40 kr tror jeg, Og på kveldstid varierte det mellom 11 - 28 kr (klokkeslett) Søndager hadde vi ett tillegg på 21 kr timen. Jeg var medlem av handel og kontor
ini Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Lønnen på bensinstasjoner er altfor lav i forhold til hvor krevende jobben er. Ikke blir det noe bedre om du stiger i gradene heller. Nå er det tre år siden jeg sluttet, men min siste lønnslipp fra Statoilstasjonen jeg jobbet på sier 139,- pr time, + evt. tillegg. Da hadde jeg 5 års ansiennitet. I sommerjobben jeg har nå har jeg 6 mnd ansiennitet, og 175 i timen på hverdager, 280 i timen i helgene. På ingen måte en fysisk slitsom jobb, som til gjengjeld gir meg masse tid til å lese i arbeidstiden. Supert når man er student. Hilsen tidligere ass. daglig leder Ini.
Gjest barista Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Ja, byttet selv jobb fordi jeg fikk jobb som var mer relatert til utdannelsen, og at jeg følte det var dårlig betalt i forhold til jobben vi utførte. Nattevakter, skrubbing av hamburgermaskin +++ Det var full stress fra vi kom til vi gikk. Byttet jobb, og gikk fra 127 kr timen, til 154 kr timen. Pluss at nå har jeg 100 - 120 % tillegg på Lørdager og Søndager. I forhold til 20-40 kr hos bensinstasjonen. Endret 11. april 2013 av barista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå