Gå til innhold

Noen som har en Bolero? Kriiise....helts i Ivory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg hadde bestilt en bolero på ebay, og var skikkelig klar for å motta den, men nå viser det seg at selger ikke klarer å levere. Og jeg står uten bolero til kjolen min :

!BrEwnYg!2k~$(KGrHqQOKjIEu,TggSioBLyJNTyozg~~_3.JPG

Lurer på om noen som har en bolero i ivory str 48-50? til salgs......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjekke ut etsy.com?

Har sett en del ulike typer til salgs der. Kommer vel ann på hvor raskt du må ha den...

Ingen som ligger ute på finn.no?

Lykke til med jakten!

Skrevet

De selger bumullsboleroer på HM og Cubus om dagen, eller du kan prøve Finn, Etsy, en annen selger på Ebay eller brudesalonger

AnonymBruker
Skrevet

Hva med feks denne?

Skrevet

Hva med feks denne?

Mail er sendt, tusen takk:D

Skrevet

Når skal du gifte deg? er du sommerbrud forstår jeg ikke hvorfor du vil ødelegge det flotte snittet på den kjolen med en bolero? Skal du gifte deg nå, og med tanke på tempen ute så ville jeg heller gått for sjal som du kan slenge på deg til og fra bilen :D men det er min mening

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Når skal du gifte deg? er du sommerbrud forstår jeg ikke hvorfor du vil ødelegge det flotte snittet på den kjolen med en bolero? Skal du gifte deg nå, og med tanke på tempen ute så ville jeg heller gått for sjal som du kan slenge på deg til og fra bilen :D men det er min mening

Uten at jeg vet det sikkert, vil jeg gjette på at TS - i likhet med meg som også må ha stor str - ønsker å skjule armene sine litt?

Skrevet

er vel lit det med at jeg liker å skjule armene mine litt, men samtidig ha mulighet for å ta av jakken

Gjest Adriane
Skrevet

Kjempefin kjole du skal ha, forresten :jepp:

Håper det ordner seg med bolero! Hørtes ut som det hastet - er bryllupet nært forestående?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...