Ramona24 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei. Jeg hadde bestilt en bolero på ebay, og var skikkelig klar for å motta den, men nå viser det seg at selger ikke klarer å levere. Og jeg står uten bolero til kjolen min : Lurer på om noen som har en bolero i ivory str 48-50? til salgs......
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hva med å sjekke ut etsy.com? Har sett en del ulike typer til salgs der. Kommer vel ann på hvor raskt du må ha den... Ingen som ligger ute på finn.no? Lykke til med jakten!
CathFoto Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 De selger bumullsboleroer på HM og Cubus om dagen, eller du kan prøve Finn, Etsy, en annen selger på Ebay eller brudesalonger
Ramona24 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 Hva med feks denne? Mail er sendt, tusen takk:D
Gjest Adriane Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Hva med denne? Eller så har du f.eks denne og denne. Eller så kan man evt gå for sjal, som dette
csj061 Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Når skal du gifte deg? er du sommerbrud forstår jeg ikke hvorfor du vil ødelegge det flotte snittet på den kjolen med en bolero? Skal du gifte deg nå, og med tanke på tempen ute så ville jeg heller gått for sjal som du kan slenge på deg til og fra bilen :D men det er min mening 1
Gjest Adriane Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Når skal du gifte deg? er du sommerbrud forstår jeg ikke hvorfor du vil ødelegge det flotte snittet på den kjolen med en bolero? Skal du gifte deg nå, og med tanke på tempen ute så ville jeg heller gått for sjal som du kan slenge på deg til og fra bilen :D men det er min mening Uten at jeg vet det sikkert, vil jeg gjette på at TS - i likhet med meg som også må ha stor str - ønsker å skjule armene sine litt?
Ramona24 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2012 Når skal du gifte deg? er du sommerbrud forstår jeg ikke hvorfor du vil ødelegge det flotte snittet på den kjolen med en bolero? Skal du gifte deg nå, og med tanke på tempen ute så ville jeg heller gått for sjal som du kan slenge på deg til og fra bilen :D men det er min mening er vel lit det med at jeg liker å skjule armene mine litt, men samtidig ha mulighet for å ta av jakken
Gjest Adriane Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Kjempefin kjole du skal ha, forresten Håper det ordner seg med bolero! Hørtes ut som det hastet - er bryllupet nært forestående?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå