Gå til innhold

Ilder.

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Er det flere her inne som har ilder?? Jeg har ei jente på 5mnd som er viltfarget. Hun er en veldig morsom venn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har. 2 som er mine, ja ok, barna mine sine. Og 2 som egentlig ikke er mine, men er langtidsgjester hos meg.. Langtidsgjestene mine blir 3 år i år, og har bodd hos meg siden de var små. Mine blir 2 i år..

Utrolig artige dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten hårball på 11 mnd. Artig liten fyr og litt av en plageånd når han vil :ler: Han har kommet i brunst nå så han er veldig glad i hendene mine for tiden. Men mannen min bryr han seg ikke om på samme måten..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Virker som det har blitt veldig mye mer vanlig å ha ilder nå, men det er fortsatt mange som synes det er veldig rart :P Min lille jente har vært litt deppa i dag, ensom tror jeg, så jeg må vel skaffe en venn til henne snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det er så veldig vanlig her i Rogaland. Kjenner bare en til som har ilder. Jeg hadde aldri truffet en ilder før vi fikk Tex. Men jeg falt pladask med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de er ikke så lette å få tak i syns jeg!(kjøpe)

Har lyst på en til, men har ikke klart å finne noen til salgs i nærheten.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det kan vel være litt vanskelig. Du må vel regne med å få de sendt med fly eller lignende. Koster jo litt da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vår første ilder i 1999 og ble helt hekta på ilder. Ilderne vi har nå er ei søt lita jente på snart 4 år og en stor bamse som er hennes sønn og som blir 3 år til sommeren. Verdens herligste dyr!!! Det er ingen som elsker livet mer enn det de gjør. Vi kan sitte i lang tid og bare se på de to leke seg, de er så fasinerende. Til og med hunden vår er misunnelig, hun ligger i senga si og piper og er fornermet fordi hun ikke får være med på leken, nesten bare så vidt hun greier å holde seg selv i skinnet. Kan ikke tenke meg et liv uten ilder - og hund oxo da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...