auting82 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Er 29 og blir vel 30 i slutten av dette året...da begynner man å merke på kroppen at man har levd en stund. Har selv godt og tykt hår uten noen antydning til viker engang, men det har kommet noen grå hår her og der. En kompis av meg som har begynt å miste håret kødda med meg om dette og mener det er "verre" å få grått håt enn viker og bli skallet. Selv synes jeg det er en fordel å beholde håret uansett!!! Hva mener damene her på forumet???
Swirly Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Grått hår kan jo være ganske stilig! Å miste håret er verre, synes jeg! 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 jeg syns begge deler er sexy jeg så lenge man ikke begynner å ordne seg hentesveis eller kjøpe seg tupè for å skjule det. 5
Christinedenfine Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Skallet er værre no offence... Grått hår kan du gjøre no med
Gjest Bella111 Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 vis man begynner å miste håret synes jeg det er bedre å bare barbere vekk det som er igjen! skalla mannfolk er sexy 5
Gjest Applecore Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 vis man begynner å miste håret synes jeg det er bedre å bare barbere vekk det som er igjen! skalla mannfolk er sexy Signerer den!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 I 30-åra så er vel begge deler ganske normalt. Synes ikke det gjør noe særlig til eller fra så lenge han har en noenlunde passende frisyre. Fint med hår på hele hodet i "ungdomsfargen" selv om han er eldre, men ikke noe jeg har høyt på prioriteringslista.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Skalla menn sexy? Gi meg noen eksempler? Ståle Solbakken?? :gjeiper:
Gjest Bella111 Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Skalla menn sexy? Gi meg noen eksempler? Ståle Solbakken?? :gjeiper: jeg kjenner personlig mange kjekke skalla menn.skal ikke poste bilde av dem her så får vel si noen kjendis skalla menn da:P Ami james er et godt eksempel! bruce willis som skalla yam yam. vin diesel. å han som jeg ikke husker hva heter men the rock. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Jeg synes grått hår er verre enn skallet. Kjenner mange superkjekke skallede menn.
Knirke Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg skjønte at jeg begynte å bli voksen den dagen jeg begynte å se på grått hår som et pluss (ikke dermed sagt at jeg ER voksen) :gjeiper: Synes det er sexy Hårtap derimot, har alltid vært en turnoff for meg Endret 8. mai 2012 av Knirke 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Jeg synes grått hår er verre enn skallet. Kjenner mange superkjekke skallede menn. Ståle Solbakken? Hahah...
Cannavaro Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Ser at du, ts, vil ha mest svar fra damer her, men kan ikke la være å svare gitt.... for jeg er i kategorien. Jepp, passert de 40 for en god stund siden. Håret nedbarbert til et par millimeter og med en del gråstenk ja. Bryr jeg meg mye om det ; Nei. Håret blir som det blir med alderen, det er en kjennsgjerning. Jeg digger å ha minimalt med hår, det er enkelt å stelle og man bruker mindre shampo. Man blir fort vant til å være tilnærmet skallet, og hva andre mener om det bryr jeg meg ikke så mye om. Derimot har jeg fått høre positive tilbakemeldinger om håret allikevel. Viker, tynt hår, grått hår....egentlig bare en naturlig prosess som man må venne seg til og tilpasse når man kommer i den alderen dette inntreffer. Jeg er ikke endret som person selvom håret er betydelig kortere. Det er heldigvis kvinner som også liker menn med både gråstenk og skallethet. Håret er bare en del av fysiologien som endrer seg med alderen, men inni skallet så er man fortsatt den samme. Det er ingen skam heller, bærer man sitt utseende med samme stolthet som tidligere så forblir man den man er. Erkjennelse av fysiske endringer samt mer fokus på andre kroppsdeler vil ta vekk eventuelle negative mantra forbundet med det å få viker, grått hår eller bli skallet....
kristian82 Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 Er 29 og blir vel 30 i slutten av dette året...da begynner man å merke på kroppen at man har levd en stund. Har selv godt og tykt hår uten noen antydning til viker engang, men det har kommet noen grå hår her og der. En kompis av meg som har begynt å miste håret kødda med meg om dette og mener det er "verre" å få grått håt enn viker og bli skallet. Selv synes jeg det er en fordel å beholde håret uansett!!! Hva mener damene her på forumet??? Snakk for deg sjøl as Btw. mye heller grått hår enn null hår, selv om jeg håper førstnevnte lar vente på seg en laaang stund til.
Knirke Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Forresten... Sitter og ser på TV, og synes han fyren i Whiskas reklamen (kattematen) er kjempesexy! Han som har samme hårfarge som katten
Silfen Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 Syns jeg ser dette spørsmålet bli stilt fra et hunkjønn ...
Pialill Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 grå hår er absolutt mye bedre enn å miste håret men når det er sagt, fult mulig å være stilig med mindre hår også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå