Gå til innhold

KRISE! Tom for barbergel, skal på date, hårete ben!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eh, hårete ben, og litt annet ja :sjenert:! Men jeg skal på date i kveld, og er tom for barbergel, alle butikker jeg på BYGDA er stengt, og det er altså litt krise.

Hva kan jeg bruke i stede?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

gjør i dusjen..våt barbering funker bra.

Skrevet

Tror det skal gå å bruke litt balsam istedet :)

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig såpe funker i nøden. Kanskje zalo siden den er litt tjukkere i konsistensen?

Skrevet

baby oil hvis du har.eller olivenolje,må ikke være gel,det er bare en sånn fancy "kjøp meg!"opplegg fra usa.ikke bit på,bruk olivenolje,mandelolje el hvis du har tilgjengelig.

• Liker 1
Skrevet

Dusj i varmt vann og myk opp hårene. Så kan du bruke et tynt lag med fuktighetskrem over. Det viktigste er at hårene blir mye og at du ikke skraper opp huden din. Lykke til på date! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting? Har aldri brukt barberskum eller -gel på leggene, og har helt glatte legger. Hvis du MÅ ha noe på leggene kan du bruke f.eks. såpe, sjampo eller balsam.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Olivenolje, balsam, en lett hudkrem osv. Gjør at hårene kleber seg til kosten, men funker fint fordeom :jepp:

Skrevet

For all del, ikke bruk Zalo som det står over her...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hudkrem og vann.

Skrevet

Ingenting? Jeg bruker ikke noe for å barbere leggene, og de er like fine fordi:-)

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Bruk vanlig dusjsåpe...? Jeg kjøper aldri barberings gele, det er unødvendig bruk av pengr syns jeg. Funker vel så fint med vanlig dusj såpe på leggene og under armene, og intimsåpe når jeg skal shave de mer private delene :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker aldri barbergel/skum... så det går nok helt fint :)

Skrevet

Syns balsam funker flott på hårete bein i krisetilfeller :) Hvis hårene er veldig korte barberer jeg bare raskt i dusjen med kun vann.

Skrevet

Du kan bruke sånn serum som du bruker i håret feks? da blir det glatt og fint :)

AnonymBruker
Skrevet

TUSEN TAKK FOR SVAR!!

stod i dusjen og leste på wapen på mobilen, og da fikk også jeg shavet legger, lår, og alt det andre :fnise:

Dere har reddet kvelden, jeg visste ikke at barbergel ikke var nødvendig, alltid trodd jeg måtte ha det! Det gikk jo superbra uten.

AnonymBruker
Skrevet

For all del, ikke bruk Zalo som det står over her...

Ikke krise for den ene gangen, jeg brukte det en gang og det funket flott det ;)

Skrevet

Våtbarbering?:) Gå i dusjen og ta dem når de er våte og varme og skyll av.

Gjest + Carnage +
Skrevet

Vanlig håndsåpe fungerer å barbere skjegg i ansiktet i nødstilfeller, men du må være rask å barbere, ikke la såpen være for lenge på før du barberer.

Skrevet

Jeg bruker aldri barberskum/gel. Barberer leggene i dusjen, etter at jeg har skummet meg inn i dusjsåpa mi - og det har jeg "alltid" gjort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...