AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Eh, hårete ben, og litt annet ja ! Men jeg skal på date i kveld, og er tom for barbergel, alle butikker jeg på BYGDA er stengt, og det er altså litt krise. Hva kan jeg bruke i stede?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Vanlig såpe funker i nøden. Kanskje zalo siden den er litt tjukkere i konsistensen?
Alina X Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 baby oil hvis du har.eller olivenolje,må ikke være gel,det er bare en sånn fancy "kjøp meg!"opplegg fra usa.ikke bit på,bruk olivenolje,mandelolje el hvis du har tilgjengelig. 1
Swirly Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Dusj i varmt vann og myk opp hårene. Så kan du bruke et tynt lag med fuktighetskrem over. Det viktigste er at hårene blir mye og at du ikke skraper opp huden din. Lykke til på date! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Ingenting? Har aldri brukt barberskum eller -gel på leggene, og har helt glatte legger. Hvis du MÅ ha noe på leggene kan du bruke f.eks. såpe, sjampo eller balsam.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Olivenolje, balsam, en lett hudkrem osv. Gjør at hårene kleber seg til kosten, men funker fint fordeom
Swirly Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 For all del, ikke bruk Zalo som det står over her... 3
mini-my Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Ingenting? Jeg bruker ikke noe for å barbere leggene, og de er like fine fordi:-) 1
Gjest Vena Cava Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Bruk vanlig dusjsåpe...? Jeg kjøper aldri barberings gele, det er unødvendig bruk av pengr syns jeg. Funker vel så fint med vanlig dusj såpe på leggene og under armene, og intimsåpe når jeg skal shave de mer private delene :-)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Jeg bruker aldri barbergel/skum... så det går nok helt fint
Thorn Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Syns balsam funker flott på hårete bein i krisetilfeller Hvis hårene er veldig korte barberer jeg bare raskt i dusjen med kun vann.
chadahl Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Du kan bruke sånn serum som du bruker i håret feks? da blir det glatt og fint
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 TUSEN TAKK FOR SVAR!! stod i dusjen og leste på wapen på mobilen, og da fikk også jeg shavet legger, lår, og alt det andre Dere har reddet kvelden, jeg visste ikke at barbergel ikke var nødvendig, alltid trodd jeg måtte ha det! Det gikk jo superbra uten.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 For all del, ikke bruk Zalo som det står over her... Ikke krise for den ene gangen, jeg brukte det en gang og det funket flott det
Zakuro Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Våtbarbering? Gå i dusjen og ta dem når de er våte og varme og skyll av.
Gjest + Carnage + Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 Vanlig håndsåpe fungerer å barbere skjegg i ansiktet i nødstilfeller, men du må være rask å barbere, ikke la såpen være for lenge på før du barberer.
FantasDick Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 Jeg bruker aldri barberskum/gel. Barberer leggene i dusjen, etter at jeg har skummet meg inn i dusjsåpa mi - og det har jeg "alltid" gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå