Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som skal flytte til Oslo. Han har et barn som skal begynne paa ungdomsskolen til neste aar. Hvilke ungdomsskoler i Oslo boer man styre unna?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haugerud. Der er det så ille at for et par år siden fikk skoleledelsen fyken på dagen, og skolen ble satt under kommunal administrasjon. Type mye mobbing, både blant elever og lærere. Elever som sokner til den skolen, og som ikke kommer inn på annen skole i bydelen, prøver febrilsk å søke seg til andre deler av byen. En kuriositet kan være pakistansk norsklærer og svært få elever med norsk som morsmål.

Skrevet

Tokerud har jeg ikke hørt så mye bra om. Ikke Midtstuen heller. Å ikke hersleb.

Ila og Hovin tror jeg har vært greit.

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Din bekjent kan ikke få barnet sitt inn på hvilken som helst ung.skole, det er kun vgs man kan søke overalt - han/hun vil først og fremst komme inn på den ung.skolen han/hun sogner til.

Skrevet

TS:

Din bekjent kan ikke få barnet sitt inn på hvilken som helst ung.skole, det er kun vgs man kan søke overalt - han/hun vil først og fremst komme inn på den ung.skolen han/hun sogner til.

Kanskje TS spør fordi de nettopp vil bosette seg i nærheten av en ok skole? ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Er du sikker på det? Jeg er ikke ts, men jeg kjenner til ei som begynner på ungdomskolen til høsten - i oslo. Hun får bestemme selv hvilken skole hun kan begynne på, og har søkt seg til en skole et godt stykke unna der hun bor (selv om det er to skoler lile i nærheten). Det var vist noen nye regler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...