Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter over et tiår i forhold bestemte vi oss for å skille lag.

Jeg er nå singel for første gang...

Skummelt? Ja

Trist? Nei

Jeg har innfunnet meg med situasjonen, og sørger ikke. Har over lengre tid nå snakket med en kar, en del eldre og med et barn. Ja, jeg snakket med ham mens jeg var i forhold, men kun det.

Når jeg ble singel, tok det ikke lange tiden før jeg reiste å traff ham. Behøvde nærhet og oppmerksomhet. Jeg trodde dette skulle være rebound, og at interessen ville avta, men langt ifra. Mange vil nok tro at jeg er blendet av "nyforelskelse" og savner trygghet fra forhold, men nei. Jeg så virkelig frem til å være singel, drive selvrealisering og "finne meg sjæl".

Men nå har det seg slik at han er alt jeg noensinne har ønsket.

Smart,dominant,nydelig,rasjonell og omsorgsfull..

Kunne ønske at vi ikke var fanget av "rammene" rundt dette med rebound...jeg hadde falt like pladask uansett livsfase.

Han oppfordrer meg til å være singel, han unner meg det. Vi leker og har det fantastisk sammen, men jeg ser hvor dette ender..Jeg er dønn forelska, tror ikke han er det..

Siste jeg ønsker nå, er å bli brent. Det klarer jeg ikke.

Han vet ikke at jeg føler det slik, og jeg vil ikke ha den samtalen da jeg frykter han vil backe ut..men igjen, så er det noe som sier meg at han kunne falt for meg også.

En annen ting, jeg har aldri villet hatt barn..Tanken har gjort meg kvalm. Denne personen har plutselig slått på ei klokke jeg ikke visste jeg hadde..Tanken om å bære hans barn er faktisk ikke så fæl..Og det skremmer livskiten ut av meg.

Har ikke kjent ham så lenge engang..rundt 6mnd og kun møtt ham et fåtalls ganger, men snakket mye. Jeg aner ikke hvor jeg skal trø nå..Skal jeg fortsette å være singel (har vel strengt tatt ikke vært det engang..)og verne om meg selv for et mulig brannsår? Noen som har vært i liknende situasjon?..Han bor i Bodø og jeg bor i Oslo..det er også en ting...

Alle ord dere kan komme med, verdsettes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor geografisk avstand gjør alt mye vanskeligere. Problemet med Internett sånn sett.

Hvis han ikke er spesielt interessert i noe seriøst - slik du tror - så kan jeg bare anbefale deg å hoppe av nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...