Gjest notetur nomen Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/fant-forlatt-kanin-i-fretexcontainer-3776204.html Man dumper ikke en levende kanin i klesinnsamlingen til en veldedig organisasjon. Man leverer den til noen som omplasserer dyr!! Eller så selger man den/gir den bort til nye eiere. Men man dumper ikke kaninen i en klescontainer. De som har gjort dette bør skamme seg. Oppfinnsomheten til folk når det gjelder å kvitte seg med dyr de ikke vil ha lenger kjenner ingen grenser, tydeligvis.
Aldrisur Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Nei, det er ikke sånn vi kvitter oss med kjæledyrene våre. Det håper jeg de aller fleste er enige i. Men nå vet vi jo ikke hvordan denne lille kaninen kom seg inn i containeren. Jeg velger å tro at den kom seg inn ved et uhell. Mest fordi jeg ikke orker å tenke på at noen ville den noe vondt.
MiniMjau Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Rart at TV2 og han fra Viltnemda sier at det er et mysterium hvordan kaninen har kommet oppi der. Den kaninen kommer seg IKKE opp i boksen selv. Et menneske har puttet den oppi boksen. Og det mennesket burde skamme seg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå