AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Skal selge bolig, og megler foreslår visning 16.5. Jeg er litt i tvil. Hva sier du? Dette er ikke en typisk familiebolig, men en 3-roms i blokk.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Kommer vel litt an på hvor du bor, men mange har vel mulighet for lang helg denne helgen og bruker den gjerne til å dra til familie osv. Jeg hadde vurdert å ta visning en annen dag.
Majott Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Dumt for deg, fint for de få kjøperne som kommer...mindre konkurranse for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Høres ut som en dårlig ide, det er ganske mange som drar på fest den kvelden og i år er det nok en god del som reiser bort også, iallefall hvis målgruppen er forholdsvis unge folk. Jeg ville flyttet det til uka etter.
skrue Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Det kommer helt an på målgruppen. Tro det eller ei, når man blir litt eldre så er ikke 16. mai synonymt med festing og fyll. Men, det er nok mange som planlegger en langhelg denne gangen og kanskje reiser bort.
Majott Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Det kommer helt an på målgruppen. Tro det eller ei, når man blir litt eldre så er ikke 16. mai synonymt med festing og fyll. Men, det er nok mange som planlegger en langhelg denne gangen og kanskje reiser bort. Ja, og 17. mai er jo en familiedag for mange, noe som kanskje krever litt forberedelser 16. mai. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Ungdommen er på fest Fotballfolket er på kamp Foreldre pusser sko og stryker bunadsskjorter til dagen etter Hytte- og båtfolket har reist bort De som gir beng i nasjonaldagen har reist utenlands osv osv 1
Bathsheba Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Tror det er en lite lur dag å ha visning på. Et par dager før eller senere er nok bedre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Skal selge bolig, og megler foreslår visning 16.5. Jeg er litt i tvil. Hva sier du? Dette er ikke en typisk familiebolig, men en 3-roms i blokk. Ja,hva er fam? treroms er det mange familier som bor i. 16 mai er en travel dag for de fleste? Ferdig på jobb, så skal det handles inn,pyntes,klær skal fikses,det skal pyntes, folk planter osv....Kjenner ingen som ikke er opptatt dagen før dagen. Du vil jo få folk på visning,men du vil få enda flere en annen dag 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Skal selge bolig, og megler foreslår visning 16.5. Jeg er litt i tvil. Hva sier du? Dette er ikke en typisk familiebolig, men en 3-roms i blokk. Det er som å ha visning lillejulaften 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar Har allerede hatt en visning med minimalt med folk. Dette er IKKE Oslo, og 3-romser går treeeeegt her for tiden. Men enig med dere, bedre med uka etter da vil jeg tro. TS
Gjest Wei Wei Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Hvis visning er den 16. mai, så skal vel budrunde være etter kl. 12 på 17. mai. Og det passer sikkert dårlig. Ja, utlendinger feirer ikke, men de går jo ut for å se på det som foregår i byen, eller bare slapper av siden de har en fridag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå