Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

diskusjonen om sommerens ferietur går høyt her om dagen :fnise:

Dette er vår første parferie, og vi prøver å finne et sted vi vil trives begge to.

Jeg vil bade masse i sjøen, og ellers ha det romantisk og koselig. Er veldig redd for kakerlakker, veps og brennmaneter.. Jeg har allergi og astma, og er vel litt sart sånn sett.

Han vil snorkle. Ja, og ellers være sammen med meg :rodmer:

Jeg heller til Kroatia, men har en følelse av at denne snorklingen er bedre på Malta? Eller burde vi dra et helt annet sted?

Håper noen kan hjelpe!

Kanskje jeg skal legge til at vi skal reise 1 uke rundt 1. juli.

Endret av Edvarda
Videoannonse
Annonse
Gjest T0na
Skrevet (endret)

Hei,

diskusjonen om sommerens ferietur går høyt her om dagen :fnise:

Dette er vår første parferie, og vi prøver å finne et sted vi vil trives begge to.

Jeg vil bade masse i sjøen, og ellers ha det romantisk og koselig. Er veldig redd for kakerlakker, veps og brennmaneter.. Jeg har allergi og astma, og er vel litt sart sånn sett.

Han vil snorkle. Ja, og ellers være sammen med meg :rodmer:

Jeg heller til Kroatia, men har en følelse av at denne snorklingen er bedre på Malta? Eller burde vi dra et helt annet sted?

Håper noen kan hjelpe!

Hei du! :) jeg har vært i begge landende, og begge er jo helt fantastiske steder... Anbefaler Gozo på det sterkeste (en øy utenfor Malta). Man må ta ferge fra Malta som ca. tar en halvtimes tid. Jeg vet du spurte om Malta, men dette virker som et helt fantastisk sted. Snorklingen er nok veldig bra der også. :klem: håper dere finner ut av det! Kos dere :)

Endret av T0na
Skrevet (endret)

Hei du! :) jeg har vært i begge landende, og begge er jo helt fantastiske steder... Anbefaler Gozo på det sterkeste (en øy utenfor Malta). Man må ta ferge fra Malta som ca. tar en halvtimes tid. Jeg vet du spurte om Malta, men dette virker som et helt fantastisk sted. Snorklingen er nok veldig bra der også. :klem: håper dere finner ut av det! Kos dere :)

Takk for svar! Jeg er litt bekymret for disse manetene, det later til at det er ganske mye av dem rundt Malta? Og maange norske tenåringer på språkreise?

Tusen takk for at du fortalte om Gozo!

:klem:

Endret av Edvarda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...