meelissa Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei! Bruker daglig Decleors Cleansing Milk og Tonifying Lotion, men den fjerner ikke sminke godt nok. Spesielt maskara. Så lurte på om noen har prøvd sminkefjerneren fra samme merke? Min lenke.
Frua Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Fikk en prøve på den en gang i tida. Den var skikkelig dårlig!
Snøvott Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Bruker den nå, helt grei, men ikke fantastisk (som jeg hadde håpet den skulle være).
meelissa Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2012 Ok, hvilken type bruker dere i stedet da?
Frua Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Bruker det samme produktet til å fjerne sminke som jeg renser huden med. Nå for tida er det Utrabland facial cleanser fra LUSH.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Cleansing water funker fint til fjerning av sminke og er veldig mild mot huden =)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Jeg syns sminkefjerneren funker fint. Aldri opplevd at den ikke fjerner maskara osv. Men bruker ikke vannfast heller så det kan godt hende den er dårligere til det hvis det er det du er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå