AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Betyr det noe spesielt når en mann du såvidt kjenner sender det til deg?
-Ishtar- Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Betyr det noe spesielt når en mann du såvidt kjenner sender det til deg? Det betyr at han blunker til deg Du må nesten tolke det selv, vet ikke hva slags forhold dere har.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Det betyr at han blunker til deg Du må nesten tolke det selv, vet ikke hva slags forhold dere har. Vi har ikke noe forhold og jeg har såvidt snakket med han. Fader, skulle ønske jeg kunne skrive hva det gjelder, men er redd for å bli gjennkjent. Men isåfall, man "blunker" vel ikke til folk man ikke kjenner så godt og som er kun på "Hei" stadiet?
Ryvre Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Å ja, blunketegnet. Det kan bety hva som helst. Mange ganger jeg bruker det uten at jeg legger så mye i det. 2
-Ishtar- Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Å ja, blunketegnet. Det kan bety hva som helst. Mange ganger jeg bruker det uten at jeg legger så mye i det. Det kan bety så mye. Jeg har skrevet det til venninner hvis det gjelder noe lurt eller en intern greie (f.eks. om en mann :gjeiper: ) Hvis det er kjemi mellom dere kan det oppfattes som litt flørtete holdning fra ham kanskje? Kommer veldig an på tonen dere i mellom. Jeg kan fint sende dette tegnet til kompiser fordi de ikke legger noe i det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Det kan bety så mye. Jeg har skrevet det til venninner hvis det gjelder noe lurt eller en intern greie (f.eks. om en mann :gjeiper: ) Hvis det er kjemi mellom dere kan det oppfattes som litt flørtete holdning fra ham kanskje? Kommer veldig an på tonen dere i mellom. Jeg kan fint sende dette tegnet til kompiser fordi de ikke legger noe i det. Det er ikke noe kjemi mellom oss. Det er bare det at jeg er betatt av han. Det var bare en melding han sendte til alle i "klassen" ang. en fest som han skulle ha hjemme. Som jeg skrev tidligere, så kan jeg desverre ikke skrive eksakt hva det dreier seg om selvom det dreier seg om helt vanlig ting, men som noen her skriver så betyr det sikkert ingenting. Det bare det at jeg ikke pleier å "blunke" til folk jeg ikke kjenner så godt og som jeg kun er på "Hei" stadiet med...men det er meg...hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Det er ikke noe kjemi mellom oss. Det er bare det at jeg er betatt av han. Det var bare en melding han sendte til alle i "klassen" ang. en fest som han skulle ha hjemme. Som jeg skrev tidligere, så kan jeg desverre ikke skrive eksakt hva det dreier seg om selvom det dreier seg om helt vanlig ting, men som noen her skriver så betyr det sikkert ingenting. Det bare det at jeg ikke pleier å "blunke" til folk jeg ikke kjenner så godt og som jeg kun er på "Hei" stadiet med...men det er meg...hilsen TS ps. vi er ikke kompiser og jeg vet såvidt navnet hans....
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Kan også komme ba setninger som er ment å være humoristiske eller ironiske, trenger ikke nødvendigvis bety at h*n flørter...
Sinner Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Folk blunker til meg hele tiden, trenger ikke bety noe spesielt. Har ei på jobb som driver og sender meg kyssetegn hele tiden også, tviler på hun vet hva det betyr, jeg bare humrer litt inni meg. Poenget er, det kan bety hva som helst eller ingenting.
Gjest Elyssa Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg kan 'blunke' til hvem som helst. F.eks bare for å understreke et poeng. I noen sammenhenger kan et blunketegn også være litt småfrekt/ironisk. Hvis det var i en helt vanlig setting tror jeg virkelig ikke det betyr noe (Legg merke til smileyen) Endret 8. mai 2012 av Elyssa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå