HanneB Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 ...fortsatt på brudekjolejakt og har kommet over en dansk side Askepott-Valentiono.dk som har LaSposa kjoler- ser ikke de ut som Pronovias?? Er dette kopier eller..... Noen som vet? Noen som har erfaringer med Solgunns Boutique Lillestrøm? Var innom der og prøvde noen kjoler fikk god service helt til jeg sa at jeg måtte tenke litt på hvem jeg skulle velge - da var det slutt på servicen gitt..... "måtte skynde meg for de hadde stor pågang av bruder og kjolene deres var så populære at det kom bruder fra hele Norge".... " og at jeg ikke kunne forvente at "min" kjole fortsatt var der i morgen"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Eg har også sjeska på ein La Sposa- kjole ]http://www.la-sposa.ch/2004sposa1.htm Det er modell 5702. Utruleg sløvt av brurebutikker å prøve å "lure" stakkars jenter med at draumekjolen sikkert er vekke til neste dag. Dei kan jo berre bestille ein ny! Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 "måtte skynde meg for de hadde stor pågang av bruder og kjolene deres var så populære at det kom bruder fra hele Norge".... " og at jeg ikke kunne forvente at "min" kjole fortsatt var der i morgen"..... Det er bare sånn dem sier for at de skal selge deg en kjole.... Du vet, det er ikke hver dag de selger kjoler, og de er klart ganske interessert i at du skal kjøpe kjole der... dessuten vet de at mange prøver kjoler for siden å bestille dem på nett. Bare ta den tida du trenger du :blunke: Finner du DIN kjole og det er meningen at du skal ha den, henger den nok der når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Er super-fornøyd med Solgunns i Lillestrøm. Virkelig dyktige på å finne en kjole som passer nettopp deg! Jeg fant drømmekjolen min her. Fikk også den samme beskjeden som du fikk....... "Du bør ikke tenke lenge. Våre kjoler er meget populære og blir borte raskt. Bla, bla, bla......" Var ganske bestemt på å søke etter billigere priser andre steder. Lette på nettet i Danmark, og fant min Romantica kjole til halve prisen i Danmark, nettopp her http://www.askepot-valentino.dk/. Kontaktet mange butikker i Danmark, men det var disse som ga meg best pris. De er også veldig serviceinnstilte. Har hatt all kontakt med de pr. mail. Nå er kjolen min bestilt (de måtte bestille den inn, da den ikke fantes i butikken), og jeg skal over i april for å hente den. Butikken ligger ca. 15 min m/ tog fra København stentrum. Supert ikke sant? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Forresten....ser nå at du har samme bilde som meg. Får se om jeg finner et annet jeg da kanskje Sånn. Der var det "problemet" løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har også opplevd at salongen "maser" for å få en til å bestille. Dette var på Kristins på Lillestrøm. Jeg fant ikke noe jeg falt for, men en kjole som kaaaaaaaaaaaaaanskje kunne være aktuell. Det var langt fra drømme kjolen, og det ga jeg også uttrykk for, men de mente at jeg hadde sååååååå dårlig tid, og burde skyndte meg med å bestille. De andre salongene jeg har vært i har vært veldig avslappet i forhold til dette, og latt meg prøve i fred og ro uten noe press av noe slag. Veldig behagelig (og det skulle da jammen bare mangle :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la sposa Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 vil bare si at det ikke er kopier av Pronovias kjoler du har sett, men helt ekte La Sposa kjoler. Kjempmefine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneB Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 28. januar 2004 Kjøpte kjole i dag jeg!! :D Det ble ikke Solgunn eller Kristins som solgte meg kjole, men Brudesalongen på Hamar - kjempeservice og hyggelig dame som eier den. Og ja, jeg fikk en St. Patrick som jeg ønsket meg nr. 6905, har ikke hatt tid til å finne bilde enda...... Solgunns er ute av hjernen for lengst.... Joda hun var flink til å finne kjoler, men hun maste om at jeg måtte prøve kjoler jeg slett ikke var interessert i (og som jeg har prøvd andre steder). Nå skal jeg bare slappe av og begynne med invitasjonene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #9 Del Skrevet 28. januar 2004 Du må jo bare legge ut bilde! Er veldig spent nå :D Solgunn "maste" på meg også, om at jeg skulle prøve andre kjoler enn jeg hadde tenkt meg. Og jeg angrer ikke på at jeg gjorde som hun sa. For hun fant drømmekjolen som passet meg perfekt. Absolutt ikke en slik kjole jeg hadde tenkt på forhånd, men nå er jeg utrolig glad for at hun maste litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå