Kara W Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har nettopp fått mitt 3. barn, og vet av erfaring at jeg fremover kommer til å miste mye hår og det kommer til å bli tynt og tørt. Har noen en god shampo å anbefale for å minimere skadene? Jeg pleier ikke å kjøpe frisør-merker, så vil gjerne ha tips til shampoer som ikke er så alt for dyre, men kan også legge ut litt ekstra penger ettersom det er et engangstilfelle.d shampo å anbefale for å minimere skaden?
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg var inne og shoppet litt på iHerb i går, og da så jeg denne under bestsellers: http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Biotin-B-Complex-Therapy-Thickening-Shampoo-14-fl-oz-414-ml/3477 Nå har jeg ikke prøvd den selv, men tenkte på den da jeg leste innlegget ditt. Ikke er den dyr heller (billigere enn de fleste butikksjampoer, er jo en del i de der), og det finnes balsam som hører til. Det er 2514 reviews av den, og 4,5 av 5 stjerner er jo veldig bra. Bare å sette seg ned og lese, hehe Gratulerer med baby forresten
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Støtter hun over meg. Iherb er billig og bra. Du kan sikkert få 5 shampoer til under 200kr.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Gratulerer med baby Jeg husker deg fra en tråd der jeg spurte om hvordan tredje fødsel var og da husker jeg du var så spent siden du gikk å ventet. Kan jeg spørre hvordan det gikk, var tredje værre? Bare svar hvis du har lyst altså(Og jeg vet at det ikke har noe her på velvære å gjøre). Men over til spørsmålet På feelunique får du frisørsjampoer til rundt 100lappen, og de har mange for tørt hår. F.eks joico er en serie jeg liker godt!
Kara W Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 Gratulerer med baby Jeg husker deg fra en tråd der jeg spurte om hvordan tredje fødsel var og da husker jeg du var så spent siden du gikk å ventet. Kan jeg spørre hvordan det gikk, var tredje værre? Bare svar hvis du har lyst altså(Og jeg vet at det ikke har noe her på velvære å gjøre). Men over til spørsmålet På feelunique får du frisørsjampoer til rundt 100lappen, og de har mange for tørt hår. F.eks joico er en serie jeg liker godt! For å ikke spore av så svarte jeg i den andre tråden. Full fødselshistorie finner du i dagboken min Og takk for tips til shampo. Skal sjekke ut begge de sidene som er blitt anbefalt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 For å ikke spore av så svarte jeg i den andre tråden. Full fødselshistorie finner du i dagboken min Og takk for tips til shampo. Skal sjekke ut begge de sidene som er blitt anbefalt. Ja jeg så jo den etter jeg hadde spurt her, hehe Men takk for at du svarte i den andre tråden. Kos deg i barseltiden. Nå er det 10mnd siden jeg fødte sist og har nå sånne flotte småhår som står rett til værs etter at jeg mistet så mye hår i etterkant av fødsel og med amming. De rekker vel akkurat å vokse i en grei lengde før det er på'n igjen med fødsel og amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå