Gjest Mandalas Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Betyr det at avsender har sendt kopi til de adressene som står bak CC?
Gjest hogwash Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Betyr det at avsender har sendt kopi til de adressene som står bak CC? Ja. Du har også BCC (Blind carbon copy) som ikke vil vises for andre mottakere.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Stemmer som hogwash sier. Anbefaler alle som sender en mail til flere om å velge BCC - blindkopi slik at mailadresser ikke blir spredd rundt. 1
hobbychef Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Stemmer som hogwash sier. Anbefaler alle som sender en mail til flere om å velge BCC - blindkopi slik at mailadresser ikke blir spredd rundt. Dette er jeg veldig enig i at alle burde gjøre. Flott at du nevnte dette.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Stemmer som hogwash sier. Anbefaler alle som sender en mail til flere om å velge BCC - blindkopi slik at mailadresser ikke blir spredd rundt. Jeg fikk engang mail fra en idiot jeg hadde søkt jobb hos, med info om at så mange søkere ønsket å bli behandlet konfidensielt at han ikke sendte ut søkerliste. Men han greide ikke å skjønne det der med blindkopi.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå