AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har i dag 100 løse studiepoeng og en mastergrad. Ønsker å studere mer for å kunne få andre jobbmuligheter og ser at NKF har flere interessante retninger. Lurer på om NKF er ok for formålet som er å omskolere seg? Har skjønt det sånn at NKF kan være et dårlig valg om det er alt man studerer.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Hva skal du med NKF om du har annen utdanning!? Ingen arbeidsgiver lar seg imponere av et vitnemål fra NKF. NKF lærer deg bare ting som du like godt kan lære på egenhånd - gratis! Hilsen bitter NKF-student som angrer på studievalget sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kjenner noen som hadde mastergrad fra før, og begynte på NKF for å videreutdanne seg. Den personen sluttet der raskt... Mitt inntrykk er at hvis du har annen utdanning fra tidligere, vil du bli ekstra tidlig oppgitt over NKF. De som aldri har studert andre steder tenker lenge at det sikkert er sånn det skal være, før de til slutt innser at det ikke er det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå