Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Har kjøpt faks, men får ikke til å bruke det ene nummeret på telefonen og det andre på faksen. Hvordan får jeg delt opp disse? Hvis jeg setter faksen i faksmodus, kommer de som ringer husnummeret vårt rett inn på faksen. Faksen er forresten en Canon Smartbase MP730 hvis det betyr noe! (multifunksjonsmaskin)
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Muligens må du ha en boks som tildeler nummer til faxen. Husker ikke i farta hva denne boksen heter, men jeg har vært med på å sette opp slike flere ganger nå linja skal deles på denne måten. Kanskje det står noe i bruksanvisninga? Ellers ville jeg spurt der du kjøpte faxen.
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Kan det være ISDN-adapter jeg tenker på?
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #4 Skrevet 27. januar 2004 Kan det være ISDN-adapter jeg tenker på? Jeg har et ISDN-adapter, og jeg har et adapter som gjør at jeg kan bruke den analoge faksen på ISDN-linje. Vet ikke hvor jeg skal plugge og ikke plugge for å få det til å funke jeg....
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2004 #5 Skrevet 27. januar 2004 Jeg husker ikke og kan ikke forklare hvordan dette settes opp. Men så vidt jeg husker så var det med en bruksanvisning som fortalte hvordan dette skulle settes opp. Det varierer sikkert også. Om du ikke har bruksanvisning, så søk på nettet etter adapteret.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Har løst problemet. Måtte ringe til 82082082 og fikk der en drøss med koder som jeg måtte slå inn på faksen. Da ordnet det seg!!
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Ja, det skal ikke være BARE enkelt. Det stemmer nok med mine erfaringer dette, om jeg tenker godt etter. Jeg måtte ringe et nummer og kode masse. Men det fungerer heldigvis etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå